2012-06-20

Tajemniczy Klient na stacjach MOYA – konkurs!

Niech satysfakcja klienta będzie całkowita  – taki cel mają audyty Tajemniczego Klienta, których druga fala udaje się właśnie na stacje sieci MOYA. Obiekty, które wypadną w sprawdzianie najlepiej, otrzymają nagrody.
Ocenie Tajemniczego Klienta podlegać będzie wjazd i wyjazd ze stacji, jej stan techniczny, wygląd zewnętrz i wewnątrz, mała gastronomia, stan toalety i jakość obsługi klienta. I właśnie na obsługę klienta położony będzie szczególny nacisk. Audytorzy sprawdzą, czy klient został profesjonalnie i uprzejmie obsłużony, jakie wrażenie pozostawi w nim wizyta na stacji MOYA, ale też czy kasjerzy postępowali zgodnie z zasadami prawidłowej sprzedaży, które poznali podczas szkoleń przygotowanych przez MOYA.
"Celem audytów Tajemniczego Klienta nie jest oczywiście doszukiwanie się uchybień dla samego faktu ich znalezienia. Celem jest rozpoznanie ewentualnych słabszych punktów każdej ze stacji, by następnie wspólnie nad nimi popracować, z korzyścią dla poszczególnych stacji jak i całej sieci – mówi koordynujący projekt Paweł Ciężkowski – Aby pozytywnie zmotywować stacje do pracy nad stałym polepszaniem jakości obsługi, audytom nadaliśmy pewnego wymiaru  sportowej rywalizacji: zwycięzca otrzyma tytuł , trzy najlepsze stacje odbiorą nagrody pieniężne, z pewnością pochwalimy je także na naszej stronie internetowej czy w Biuletynie" – dodaje Paweł Ciężkowski.
Konkurs potrwa od czerwca do grudnia 2012 i obejmie trzy badania. Po każdym audycie do wiadomości stacji przesłany zostanie ranking wszystkich stacji, wraz ze zdobytymi przez nie punktami. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na spotkaniu partnerów MOYA, które odbędzie się pod koniec bieżącego roku.

Ostatnie Aktualności

2024-10-17

Spektakularne Zmagania i Sportowe Emocje na Rajdzie Śląska: Finał Mistrzostw Europy FIA ERC

Za nami niesamowite zmagania kierowców w Rajdzie Śląska, który był jednocześnie finałową rundą Mistrzostw Europy FIA ERC. Wydarzenie zapewniło nie tylko spektakularne widowisko, ale...
2024-09-13

„Zielone” partnerstwo MOYA i MAKRO – 150 nowych punktów ładowania w 28 lokalizacjach

Firma Anwim S.A., właściciel MOYA, 3. największej sieci stacji paliw w Polsce, podpisała strategiczną umowę z MAKRO Polska w zakresie rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych. W...
2024-09-13

Sieć MOYA nie zwalnia tempa! Powiększyła się o kolejne dwie stacje

MOYA, trzecia co do wielkości sieć stacji paliw w Polsce, rozszerza swoją działalność o dwie nowe lokalizacje - w Zborowicach w Małopolsce oraz w Swarzędzu w Wielkopolsce. W ramach swojej...
2024-09-05

W Caffe MOYA wystartowała pikantna promocja dla smakoszy! Nowa zapiekanka chorizo i wyjątkowe promocje!

Sieć stacji paliw MOYA dynamicznie rozwija swoją ofertę gastronomiczną, wprowadzając kolejne nowości. Od 4 września na większości stacji klienci będą mogli spróbować nowej zapiekanki...
2024-09-03

MOYA oficjalnym partnerem Rajdu Śląska

Marka MOYA, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, została oficjalnym partnerem Rajdu Śląska 2024. To jedno z najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju, będące jednocześnie...
2024-08-27

Atrakcyjne promocje na otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Jankowie Pierwszym

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła kolejny punkt w województwie wielkopolskim. To stacja obsługowa w miejscowości Janków Pierwszy, ze sklepem typu convenience oraz konceptem...