Niech satysfakcja klienta będzie całkowita – taki cel mają audyty Tajemniczego Klienta, których druga fala udaje się właśnie na stacje sieci MOYA. Obiekty, które wypadną w sprawdzianie najlepiej, otrzymają nagrody.
Ocenie Tajemniczego Klienta podlegać będzie wjazd i wyjazd ze stacji, jej stan techniczny, wygląd zewnętrz i wewnątrz, mała gastronomia, stan toalety i jakość obsługi klienta. I właśnie na obsługę klienta położony będzie szczególny nacisk. Audytorzy sprawdzą, czy klient został profesjonalnie i uprzejmie obsłużony, jakie wrażenie pozostawi w nim wizyta na stacji MOYA, ale też czy kasjerzy postępowali zgodnie z zasadami prawidłowej sprzedaży, które poznali podczas szkoleń przygotowanych przez MOYA.
"Celem audytów Tajemniczego Klienta nie jest oczywiście doszukiwanie się uchybień dla samego faktu ich znalezienia. Celem jest rozpoznanie ewentualnych słabszych punktów każdej ze stacji, by następnie wspólnie nad nimi popracować, z korzyścią dla poszczególnych stacji jak i całej sieci – mówi koordynujący projekt Paweł Ciężkowski – Aby pozytywnie zmotywować stacje do pracy nad stałym polepszaniem jakości obsługi, audytom nadaliśmy pewnego wymiaru sportowej rywalizacji: zwycięzca otrzyma tytuł , trzy najlepsze stacje odbiorą nagrody pieniężne, z pewnością pochwalimy je także na naszej stronie internetowej czy w Biuletynie" – dodaje Paweł Ciężkowski.
Konkurs potrwa od czerwca do grudnia 2012 i obejmie trzy badania. Po każdym audycie do wiadomości stacji przesłany zostanie ranking wszystkich stacji, wraz ze zdobytymi przez nie punktami. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na spotkaniu partnerów MOYA, które odbędzie się pod koniec bieżącego roku.