2012-06-20

Tajemniczy Klient na stacjach MOYA – konkurs!

Niech satysfakcja klienta będzie całkowita  – taki cel mają audyty Tajemniczego Klienta, których druga fala udaje się właśnie na stacje sieci MOYA. Obiekty, które wypadną w sprawdzianie najlepiej, otrzymają nagrody.
Ocenie Tajemniczego Klienta podlegać będzie wjazd i wyjazd ze stacji, jej stan techniczny, wygląd zewnętrz i wewnątrz, mała gastronomia, stan toalety i jakość obsługi klienta. I właśnie na obsługę klienta położony będzie szczególny nacisk. Audytorzy sprawdzą, czy klient został profesjonalnie i uprzejmie obsłużony, jakie wrażenie pozostawi w nim wizyta na stacji MOYA, ale też czy kasjerzy postępowali zgodnie z zasadami prawidłowej sprzedaży, które poznali podczas szkoleń przygotowanych przez MOYA.
"Celem audytów Tajemniczego Klienta nie jest oczywiście doszukiwanie się uchybień dla samego faktu ich znalezienia. Celem jest rozpoznanie ewentualnych słabszych punktów każdej ze stacji, by następnie wspólnie nad nimi popracować, z korzyścią dla poszczególnych stacji jak i całej sieci – mówi koordynujący projekt Paweł Ciężkowski – Aby pozytywnie zmotywować stacje do pracy nad stałym polepszaniem jakości obsługi, audytom nadaliśmy pewnego wymiaru  sportowej rywalizacji: zwycięzca otrzyma tytuł , trzy najlepsze stacje odbiorą nagrody pieniężne, z pewnością pochwalimy je także na naszej stronie internetowej czy w Biuletynie" – dodaje Paweł Ciężkowski.
Konkurs potrwa od czerwca do grudnia 2012 i obejmie trzy badania. Po każdym audycie do wiadomości stacji przesłany zostanie ranking wszystkich stacji, wraz ze zdobytymi przez nie punktami. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na spotkaniu partnerów MOYA, które odbędzie się pod koniec bieżącego roku.

Ostatnie Aktualności

2024-07-26

Anwim z Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”

Firma Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA i sieci punktów ładowania MOYA energia, została uhonorowana Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”, przyznawaną przez społeczny...
2024-07-23

Anwim wysoko w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”

Anwim S.A. zajął wysoką, 22. pozycję w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” (d. Ranking Odpowiedzialnych Firm). To prestiżowe wyróżnienie podkreśla zaangażowanie i...
2024-07-18

Marka MOYA ze strefą relaksu na Off Festival

Marka MOYA będzie obecna na tegorocznym Off Festivalu w Katowicach, tworząc specjalną strefę relaksu dla uczestników tego święta muzyki. W części gastronomicznej festiwalowiczów gościć...
2024-07-08

Wakacje na stacjach MOYA – promocja na drugiego hot-doga oraz nowy, lepszy skład parówek i bułek

Na stacje MOYA zawitała wakacyjna promocja na hot-dogi. Klienci korzystający z aplikacji Super MOYA, przy zakupie hot-doga automatycznie otrzymają kupon 50% zniżki na zakup kolejnego. Promocja...
2024-06-28

Wakacyjna podróż z MOYA – oszczędzaj na paliwie do 40 gr/l!

Rusza wakacyjna promocja dla klientów detalicznych stacji paliw MOYA. Już od 28 czerwca osoby korzystające z aplikacji Super MOYA będą mogły zaoszczędzić aż do 40 gr na litrze paliwa oraz do...
2024-06-21

Na stacjach MOYA rusza wielki wakacyjny konkurs „Podróż z MOYA”. Do wygrania ponad tysiąc atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na Bali

W te wakacje sieć stacji paliw MOYA zaprasza do wspólnej zabawy! Już od 21 czerwca rusza wyjątkowy konkurs „Podróż z MOYA”, w którym na uczestników czekają nagrody rzeczowe i vouchery, w...