Sieć stacji paliw MOYA dołącza do grona sponsorów Poland Business Run – największej charytatywnej sztafety biznesowej w Polsce. W ramach współpracy marka nie tylko aktywnie wesprze organizację wydarzenia, ale również wystawi swoje drużyny, które pobiegną, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi oraz po mastektomii. Idea Poland Business Run jest spójna z wartościami Anwim S.A., właściciela sieci MOYA – odpowiedzialnością, zaangażowaniem i działaniem na rzecz innych.
Poland Business Run jest największą w kraju charytatywną sztafetą biznesową, która co roku mobilizuje tysiące osób do aktywności fizycznej połączonej ze szczytnym celem. Bieg zainicjowany w 2012 roku w Krakowie zyskał ogólnopolski wymiar i stał się symbolem współpracy biznesu, samorządów i organizacji społecznych.
– Poland Business Run powstał z potrzeby pomagania. Dzięki partnerom takim jak MOYA możemy tę ideę zamieniać w realne działania, które każdego roku dają naszym beneficjentom nową siłę, nadzieję na lepsze jutro oraz, przede wszystkim, możliwość zakupu protez, wózków czy odbycia turnusów rehabilitacyjnych – podkreśla Agnieszka Pleti, prezeska Fundacji Poland Business Run.
Z roku na rok rośnie skala biegu, a także liczba firm i beneficjentów. Tylko w ubiegłym roku w PBR wzięło udział ponad 41 000 biegaczy z blisko 1700 firm, co pozwoliło sfinansować pomoc dla 150 beneficjentów. Wśród ambasadorów Poland Business Run znajdują się znani sportowcy i osoby publiczne, m.in. Rafał Sonik, Mateusz Janicki czy Julia Kamińska, którzy swoją obecnością podkreślają rangę wydarzenia i wspierają działania Fundacji.
Tegoroczna, 14. edycja Poland Business Run, zapowiada się wyjątkowo. Po kilkuletniej przerwie bieg w formule stacjonarnej powraca do Warszawy, gdzie odbędzie się 31 sierpnia. Tydzień później, w dniach 6–7 września, sztafeta zawita do Krakowa, a przez cały tydzień – od 1 do 7 września – trwać będzie bieg wirtualny, umożliwiający udział z dowolnego miejsca na świecie i w dowolnej formie ruchu – od biegu i marszu po jazdę na bieżni czy spacer z psem. Uczestnicy biegną w pięcioosobowych drużynach, a każda osoba będzie miała do pokonania 4 kilometry. To symboliczny i fizyczny wysiłek, który realnie przekłada się na wsparcie, m.in. zakup protez, rehabilitację czy pomoc psychologiczną dla beneficjentów fundacji. Tegoroczna edycja przynosi nowe elementy – m.in. specjalną aplikację mobilną, która integruje społeczność biegaczy, umożliwia śledzenie wyników, a także motywuje do codziennej aktywności.
W miasteczkach biegowych w Warszawie i Krakowie pojawi się również stoisko Caffe MOYA – z aromatyczną kawą serwowaną uczestnikom i kibicom. To kontynuacja obecności marki w wydarzeniach sportowych, które łączą rekreację z pozytywnym wpływem społecznym. MOYA wystawi także swoje drużyny, integrując pracowników wokół wspólnego, sportowego doświadczenia.
– Zaangażowanie w Poland Business Run to dla nas naturalna decyzja. Od lat rozwój biznesu łączymy ze wspieraniem inicjatyw społecznych. Cieszymy się także, że będziemy mogli współtworzyć atmosferę tego wydarzenia poprzez udział w biegu naszych sztafet oraz obecność stoiska Caffe MOYA w miasteczkach biegowych. To ważna inicjatywa, która przekłada się na realną pomoc – mówi Monika Ziemba, Marketing i PR Manager w Anwim. S.A.
Rejestracja drużyn na tegoroczną edycję rozpoczyna się 13 maja i potrwa do 5 czerwca lub do wyczerpania limitu miejsc.