Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 4.05.2016 r str. 1, z późn. zm.), dalej RODO informujemy, że:
I ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych nabywcy jest Anwim S.A. z siedzibą w Warszawie
(01-237) przy ul. Stańczyka 3, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru
Przedsiębiorców pod numerem: 0000275176 (dalej: „Anwim” lub „Administrator”).
2. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z
Administratorem drogą mailową na adres: iodo@anwim.pl lub pisemnie na adres: ul.
Daimlera 2, 02-460 Warszawa.
II
CELE, PODSTAWY PRAWNE I OKRES RETENCJI DANYCH
1. Administrator przetwarza informacje o numerze telefonu oraz nagrania rozmów z infolinii
w celach dokumentacyjnych i dowodowych dotyczących kontaktów z klientami
potencjalnymi klientami i innymi osobami kontaktującymi się telefonicznie poprzez
infolinię, w tym w celu zapobiegania sytuacjom konfliktowym dotyczącym treści
informacji udzielonych przez infolinię i obrony przed roszczeniami. Możemy też
przetwarzać nagrania z rozmów do weryfikacji jakości obsługi klientów przez naszą
infolinię i jej udoskonalania.
2. Podstawą prawną przetwarzania numerów telefonu oraz pozostałych danych osobowych
zawartych w nagraniach z rozmów jest:
a) podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed złożeniem zamówienia,
zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
b) prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) -
polegający na dokumentowaniu treści rozmów telefonicznych w celu zapobiegania
sytuacjom konfliktowym, obrony przed roszczeniami, poprawy jakości obsługi
infolinii.
c) Pani/Pana dane osobowe uzyskane w trakcie nagrywanej rozmowy telefonicznej będą
przetwarzane również na podstawie udzielonej zgody wyrażonej poprzez kontynuację
połączenia (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celu udzielenia odpowiedzi na zadawane
pytania lub realizacji innego rodzaju Państwa zgłoszenia.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu
wskazanego w pkt. 3. Nagrania z rozmów przetwarzamy przez rok od rozmowy.
4. Podanie danych osobowych w trakcie kontaktu z Administratorem jest dobrowolne, ale
ich niepodanie może skutkować odmową rozpatrzenia Pana/Pani sprawy.
III
ODBIORCY DANYCH
1. Administrator może ujawnić nagrania lub informacje o nagraniach wyłącznie podmiotom
współpracującym z administratorem na podstawie umów powierzenia przetwarzania
danych osobowych, w celu realizacji określonych w umowie zadań i usług na rzecz
Administratora, w szczególności w zakresie obsługi infolinii, obsługi systemu nagrań
rozmów, obsługi IT, obsługi prawnej, doradczej. Jeżeli nagranie z rozmowy będzie
stanowiło dowód w postępowaniu, zostanie ono również ujawnione odpowiednim
organom państwowym.
2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
IV
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE DOTYCZĄ
Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych oraz żądania sprostowania swoich danych
osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych
osobowych,
b) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, jednak informujemy, że
sprzeciw odnośnie przetwarzania danych osobowych może spowodować przeszkodę
do poprawnego rozpatrzenia Pana/Pani sprawy,
d) przenoszenia swoich danych osobowych,
e) żądania usunięcia danych (poza wypadkiem, gdy Administrator przetwarza dane w
celu ustalenia, dochodzenia lub obrony swoich roszczeń), cofnięcia wyrażonej zgody.
V
PREZES URZĘDU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza
przepisy RODO.
2. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
(profilowaniu).
3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w trakcie rozmowy jest dobrowolne -
odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, jakkolwiek niepodanie danych może
uniemożliwić w niektórych przypadkach korzystanie ze wszystkich funkcjonalności
infolinii.