2025-06-05

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki MOYA jako dostawcy najwyższej jakości paliw, z których korzystają profesjonaliści – kierowcy, ratownicy i służby niosące pomoc innym każdego dnia. 

Kampania oparta jest na silnym przekazie emocjonalnym i racjonalnym: jakość MOYA jest potwierdzona przez certyfikat TankQ i tych, którzy nie mogą pozwolić sobie na kompromisy. Ambasadorami jakości są m.in. Fundacja Jednym Śladem – zespół motocyklowych ratowników medycznych, OSP Ratownictwo Wodne Gdynia, OPOLSAR – jednostka poszukiwawczo-ratownicza z psami tropiącymi, oraz Gosia Prus – kierowca rajdowy. 

„To niezwykle ważna kampania w historii naszej firmy. Od lat konsekwentnie budujemy pozycję MOYA jako marki bliskiej kierowcom – zarówno indywidualnym, jak i flotowym. Ale dziś idziemy o krok dalej. Nasza marka to nie tylko dostępność i dobra cena. Chcemy, by MOYA kojarzyła się z zaufaniem, bezpieczeństwem i profesjonalizmem – wartościami, które liczą się najbardziej, gdy w grę wchodzi ludzkie życie. Dlatego w naszej kampanii oddajemy głos prawdziwym bohaterom – ratownikom, strażakom, kierowcom specjalistycznych pojazdów, a także zapewniającym poprawne funkcjonowanie łańcucha dostaw, kierowcom ciężarówek i kurierom. Kto, jeśli nie służby ratunkowe i zawodowi kierowcy, najlepiej zweryfikują jakość naszych paliw? To oni każdego dnia mierzą się z ekstremalnymi warunkami i potrzebują rozwiązań, na których mogą polegać bez względu na sytuację. Fakt, że wybierają paliwo MOYA, to dla nas najlepsza rekomendacja.” – mówi Andrzej Kondys, Członek Zarządu Anwim S.A. 

Kampania zakłada szeroką obecność w mediach tradycyjnych i cyfrowych, w tym emisję spotów, aktywności w social media. To początek długofalowej strategii budowania świadomości marki, której hasłem przewodnim jest „JAKOŚĆ, KTÓRA SŁUŻY WSZYSTKIM”. MOYA nie ogranicza się do słów – dostarcza paliwo dla partnerów społecznych, wspierając ich działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach, wodach i w górach. Paliwa z logo MOYA napędzają m.in. motocykle ratunkowe, łodzie, skutery wodne i pojazdy poszukiwawcze. 

„W naszej pracy nie ma miejsca na kompromisy – ani jeśli chodzi o sprzęt, ani o paliwo. Każda minuta ma znaczenie, gdy ruszamy do akcji ratunkowej. Potrzebujemy pewności, że silniki w łodziach, skuterach czy samochodach terenowych zadziałają od razu i bez zarzut, nawet w trudnych warunkach. Dlatego jakość paliwa jest dla nas kluczowa. Cieszymy się, że możemy współpracować z MOYA, bo wiemy, że korzystamy z produktu, który nas nie zawiedzie. To realne wsparcie w naszej codziennej służbie” – Jakub Friedenberger strażak, ratownik wodny w OSP Ratownictwo Wodne Gdynia. 

Kampania „Wybór profesjonalistów” stanowi kolejny krok w budowie silnego i wiarygodnego wizerunku marki MOYA, która jest już obecna w ponad pięciuset lokalizacjach na terenie całej Polski i obsługuje na co dzień ponad 300 tys. firm oraz miliony kierowców indywidualnych. MOYA, oprócz paliw, rozwija ofertę pozapaliwową, gastronomię Caffe MOYA i infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych, odpowiadając na wyzwania transformacji energetycznej.

Ostatnie Aktualności

2025-09-25

Butelki, parasole, części samochodów. Wolontariusze z MOYA sprzątali Wisłę

Ponad 400 kilogramów śmieci, osiem opon, elementy samochodowe, parasol plażowy, setki butelek, a nawet skorupa kokosa ze słomką. To bilans akcji sprzątania nad Wisłą w Ciszycy, w której...
2025-09-19

Nowa stacja paliw MOYA w Obłaczkowie. Na start paliwo w super cenie 4,99 zł/l!

W piątek 19 września odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji MOYA paliw w Obłaczkowie. To kolejny punkt polskiej sieci stacji paliw, która należy do trzech największych w kraju i liczy...
2025-09-04

Smak Włoch w trasie, nowa zapiekanka w ofercie Caffe MOYA

MOYA, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, konsekwentnie rozwija swoje menu w ramach konceptu gastronomicznego Caffe MOYA. Tym razem na kierowców i pasażerów czeka wyjątkowa nowość,...
2025.08.22

GK Anwim opublikowała raport niefinansowy za 2024 r.

GK Anwim, właściciel sieci stacji paliw MOYA, opublikowała raport niefinansowy za 2024 rok. Dokument podsumowuje najważniejsze inicjatywy zrealizowane w minionym roku, wskazując ich wpływ na...
2025-08-01

MOYA ruszyła z serią videopodcastów „Śladem profesjonalistów”

Jak wygląda praca osoby, która jako pierwsza pojawia się na miejscu wypadku? Co oznacza odpowiedzialność, gdy w grę wchodzi życie drugiego człowieka? Jaką rolę w działaniach ratowniczych...
2025-07-22

MOYA świętuje zakończenie Wielkiej Wyprawy Maluchów: ponad 3 miliony złotych zebrane dla dzieci

Zakończyła się Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci – niezwykła, 17-dniowa inicjatywa charytatywna, która połączyła nostalgiczne emocje z ideą społecznego zaangażowania. MOYA jako partner...