2021-10-04

MOYA 30. marką w Polsce w zestawieniu TOP 200 Forbes

Marka MOYA została sklasyfikowana na 30. miejscu w nowym rankingu miesięcznika „Forbes” „Najlepsze polskie marki”.

Zestawienie, tworzone we współpracy z firmą badawczą Minds & Roses, uwzględnia wartość finansową marek, a także ich pozycję w swoich branżach. Wysoka pozycja sieci MOYA w tej klasyfikacji jest kolejnym potwierdzeniem dynamicznego wzrostu siły marki na rynku.

MOYA jest najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Każdego roku pojawia się kilkadziesiąt nowych obiektów. Dziś jest ich ponad 340. Zlokalizowane są w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, przy drogach krajowych, ekspresowych oraz lokalnych. Dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów oraz wyjątkowemu podejściu do klienta zdobywają coraz większą popularność i uznanie wśród konsumentów – m.in. stąd wysoka pozycja marki MOYA w rankingu „Forbesa” „Najlepsze polskie marki”.
Siła marki ma kluczowe znaczenie w sukcesie rynkowym każdego przedsiębiorstwa. Proces budowania brandu jest jednak niezwykle żmudny i długotrwały. Tworząc przeszło 10 lat temu nową sieć stacji paliw mieliśmy świadomość tego, z jak wielkim wyzwaniem się mierzymy. Już wówczas polski rynek był niezwykle wymagający – skupiał w sobie doświadczonych graczy – ogromne krajowe koncerny oraz międzynarodowe konsorcja. Dlatego od początku, konsekwentnie budujemy spójny wizerunek naszej marki. Prowadzimy działania mające na celu zwiększanie rozpoznawalności i uzyskanie pozytywnych skojarzeń wśród konsumentów. Wysoka pozycja w rankingu „Forbesa” jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju marki jest właściwa i będziemy ją kontynuować w najbliższych latach.
Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A., operatora sieci MOYA
Siła marek w zestawieniu „Forbesa” została obliczona na podstawie metodologii firmy badawczej Minds & Roses. Bierze ona pod uwagę mentalną dostępność marki oraz skojarzenia i emocje, które ona wywołuje. Dane empiryczne zostały zebrane za pomocą badania przeprowadzonego na grupie 1435 respondentów.
Dla każdej z 24 przebadanych kategorii produktów i usług opracowano indywidualne modele wpływu marki na osiąganą wartość sprzedaży. Ostatecznie wartość marki wyrażona w PLN wynika z pozycji rynkowej wyrażonej jej wartością sprzedaży, indeksowanej siłą danej marki oraz jej wkładem w wartość sprzedaży w kategorii.

Anwim S.A. brylantem polskiej gospodarki

Wysoka pozycja w rankingu „Najlepsze polskie marki” „Forbesa” to nie jest jedyne wyróżnienie, które w ostatnim czasie trafiło do GK Anwim. Właściciel i operator sieci stacji paliw MOYA został sklasyfikowany na 123. miejscu w zestawieniu „Brylanty polskiej gospodarki 2020”, które tworzone jest przez Instytut Polskiego Biznesu. Ranking tworzony jest na podstawie danych finansowych za lata 2018-2019, pochodzących Krajowego Rejestru Sądowego. Pozycja w rankingu jest odzwierciedleniem wartości rynkowej przedsiębiorstwa.

Ostatnie Aktualności

2025-04-16

Nowa stacja paliw MOYA w Głogowie. Promocje z okazji otwarcia!

16 kwietnia odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA. Obiekt zlokalizowany jest przy ul. Piłsudskiego 15 w Ruszowicach, w bezpośrednim sąsiedztwie centrów handlowych i głównych...
2025-04-15

MOYA z wyróżnieniami w plebiscycie Stacja Benzynowa Roku 2025

Spółka Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej sieci stacji paliw w Polsce – została wyróżniona podczas tegorocznej edycji plebiscytu Stacja Benzynowa Roku 2025, który...
2025-04-11

Karta flotowa MOYA firma wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta

MOYA, trzecia sieć stacji paliw w Polsce, po raz kolejny została uhonorowana prestiżowym tytułem Złoty Laur Konsumenta. To jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich w kraju, przyznawane...
2025-04-10

Sieć MOYA nawiązuje współpracę z Gosią Prus – zawodniczką Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski

MOYA, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, rozpoczęła współpracę z Gosią Prus – licencjonowaną zawodniczką Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, instruktorką jazdy i...
2025-04-07

Wtorki Mocy na stacjach paliw MOYA – ON MOYA Power w cenie standardowego oleju napędowego

Dziś na stacjach paliw MOYA rusza akcja „Wtorki Mocy”, w ramach której uszlachetniony olej napędowy ON MOYA Power będzie dostępny w cenie standardowego diesla. To wyjątkowa okazja, by...
2025-04-02

Anwim S.A. w gronie najbardziej etycznych firm w Polsce

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, otrzymał prestiżowy tytuł Etyczna Firma 2024 w XI edycji konkursu organizowanego przez Puls Biznesu. Wyróżnienie to przyznawane jest...