2021-10-06

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”.

Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu. Oznacza ono, że marka MOYA wyróżnia się wieloletnią lojalnością respondentów, którzy oddają na markę swoje głosy. Jest to również dowód na zwiększający się zasięg i rozpoznawalność stacji paliw w niebiesko-czerwonych barwach.

Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Sieć MOYA rozwija się najszybciej na polskim rynku stacji paliw. Naszym celem jest nie tylko zagęszczenie lokalizacji, lecz także zaoferowanie klientom najwyższej jakości usług. Staramy się odpowiadać na potrzeby wszystkich grup klientów, stąd nasza unikatowa oferta. Jako jedyni w kraju rozwijamy trzy typy stacji paliw – konwencjonalne z konceptem gastronomicznym Caffe MOYA i sklepem, automatyczne – wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Cieszymy się z wyróżnienia, które otrzymaliśmy. Jest ono dowodem na to, że klienci nas nie tylko zauważają, ale także doceniają i chcą polecać innym.
Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.
Godło Laur Klienta jest potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki.

Ostatnie Aktualności

2024-11-22

2 nowe stacje paliw MOYA w Rybniku. Moc atrakcji i promocji dla klientów!

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła dwa nowe punkty w Rybniku. Pierwszy, położony przy ul. Wodzisławskiej 180 to stacja obsługowa, ze sklepem wielobranżowym oraz Caffe MOYA. Drugi, zlokalizowany w...
2024-11-19

MOYA otworzyła nową stację paliw w Tychach. Wyjątkowe atrakcje i promocje dla klientów!

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła kolejny punkt w województwie śląskim. To stacja obsługowa, położona przy ul. Budowlanych 1 w Tychach, ze sklepem wielobranżowym oraz Caffe MOYA. Z okazji...
2024-11-15

MOYA otwiera nową stację paliw w Gdyni. Wyjątkowe promocje na start!

W najbliższy piątek sieć stacji paliw MOYA otwiera kolejny punkt w Gdyni. To stacja obsługowa, położona przy ul. Morskiej 78A ze sklepem wielobranżowym oraz Caffe MOYA. Z okazji otwarcia na...
2024-11-06

Nowa stacja paliw MOYA w Radomiu. Mnóstwo atrakcji i mega promocje na start!

Sieć stacji paliw MOYA otwiera kolejny punkt w województwie mazowieckim. To stacja obsługowa w Radomiu, ze sklepem wielobranżowym oraz konceptem gastronomiczno-kawiarnianym Caffe MOYA. Z okazji...
2024-11-05

Nowa stacja paliw MOYA w Krotoszynie. Promocje na start!

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła kolejny punkt w województwie wielkopolskim. To stacja obsługowa w miejscowości Krotoszyn, ze sklepem wielobranżowym oraz konceptem gastronomiczno-kawiarnianym...
2024-11-05

MOYA firma na Targach TransLogistica Poland – Zapraszamy na Stoisko J11, Hala 1!

Już 5–7 listopada będziemy obecni na targach TransLogistica Poland w Warszawie – jednym z najważniejszych wydarzeń branżowych w sektorze logistyki i transportu. Na stoisku J11 w Hali 1...