2021-10-06

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”.

Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu. Oznacza ono, że marka MOYA wyróżnia się wieloletnią lojalnością respondentów, którzy oddają na markę swoje głosy. Jest to również dowód na zwiększający się zasięg i rozpoznawalność stacji paliw w niebiesko-czerwonych barwach.

Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Sieć MOYA rozwija się najszybciej na polskim rynku stacji paliw. Naszym celem jest nie tylko zagęszczenie lokalizacji, lecz także zaoferowanie klientom najwyższej jakości usług. Staramy się odpowiadać na potrzeby wszystkich grup klientów, stąd nasza unikatowa oferta. Jako jedyni w kraju rozwijamy trzy typy stacji paliw – konwencjonalne z konceptem gastronomicznym Caffe MOYA i sklepem, automatyczne – wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Cieszymy się z wyróżnienia, które otrzymaliśmy. Jest ono dowodem na to, że klienci nas nie tylko zauważają, ale także doceniają i chcą polecać innym.
Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.
Godło Laur Klienta jest potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki.

Ostatnie Aktualności

2025-04-25

MOYA i OPOLSAR: partnerstwo z misją w Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego

Ostatnia niedziela kwietnia to Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego – święto obchodzone od 2008 roku przez ratowników i ich czworonożnych partnerów na całym świecie. To symboliczny moment,...
2025-04-25

Zagłosuj na aplikacje mobilną Super MOYA w Konkursie PRODUKT ROKU 2025!

Czy jesteś gotowy na przygodę z innowacyjnymi rozwiązaniami? Nadszedł czas na Konkurs PRODUKT ROKU 2025! To wyjątkowy plebiscyt, który przyciąga uwagę wszystkich miłośników nowoczesnych...
2025-04-24

„Rabat MOYÓWKOWY” z okazji 2. urodzin aplikacji Super MOYA! Nawet 40 gr/l taniej na majówkę

Sieć stacji paliw MOYA startuje z wyjątkową promocją dla kierowców. Od 26 kwietnia do 4 maja użytkownicy Super MOYA zatankują nawet do 40 groszy taniej za litr paliwa. To prezent z okazji...
2025-04-23

Nowość w Caffe MOYA – zapiekanka hawajska już w ofercie

MOYA konsekwentnie poszerza swoją ofertę pozapaliwową, stawiając na wysoką jakość i regularne wprowadzanie nowości. Teraz w menu Caffe MOYA pojawiła się zapiekanka hawajska, która do 1...
2025-04-16

Nowa stacja paliw MOYA w Głogowie. Promocje z okazji otwarcia!

16 kwietnia odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA. Obiekt zlokalizowany jest przy ul. Piłsudskiego 15 w Ruszowicach, w bezpośrednim sąsiedztwie centrów handlowych i głównych...
2025-04-15

MOYA z wyróżnieniami w plebiscycie Stacja Benzynowa Roku 2025

Spółka Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej sieci stacji paliw w Polsce – została wyróżniona podczas tegorocznej edycji plebiscytu Stacja Benzynowa Roku 2025, który...