2021-10-06

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”.

Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu. Oznacza ono, że marka MOYA wyróżnia się wieloletnią lojalnością respondentów, którzy oddają na markę swoje głosy. Jest to również dowód na zwiększający się zasięg i rozpoznawalność stacji paliw w niebiesko-czerwonych barwach.

Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Sieć MOYA rozwija się najszybciej na polskim rynku stacji paliw. Naszym celem jest nie tylko zagęszczenie lokalizacji, lecz także zaoferowanie klientom najwyższej jakości usług. Staramy się odpowiadać na potrzeby wszystkich grup klientów, stąd nasza unikatowa oferta. Jako jedyni w kraju rozwijamy trzy typy stacji paliw – konwencjonalne z konceptem gastronomicznym Caffe MOYA i sklepem, automatyczne – wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Cieszymy się z wyróżnienia, które otrzymaliśmy. Jest ono dowodem na to, że klienci nas nie tylko zauważają, ale także doceniają i chcą polecać innym.
Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.
Godło Laur Klienta jest potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki.

Ostatnie Aktualności

2024-05-16

Nowa stacja paliw MOYA w Ostrowcu Świętokrzyskim

Sieć MOYA powiększyła się o kolejną stację paliw w województwie świętokrzyskim. To franczyzowy obiekt z wysokiej jakości paliwem, sklepem wielobranżowym oraz kącikiem gastronomicznym Caffe...
2024-05-10

Sieć MOYA otworzyła kolejną stację na Podkarpaciu

W miejscowości Zbydniów w województwie podkarpackim została dziś otwarta nowa stacja paliw MOYA. Punkt w charakterystycznych niebiesko-czerwonych barwach to stacja franczyzowa, która oferuje...
2024-05-08

Hot dog sycylijski – nowy przysmak w Caffe MOYA

Marka MOYA dynamicznie rozwija swoją ofertę pozapaliwową w całej Polsce, stawiając na najwyższą jakość produktów i usług. Od 8 maja w Caffe MOYA na klientów czeka nowy przysmak, a wraz z...
2024-04-29

Nowa stacja paliw MOYA na Mazowszu

Sieć MOYA otworzyła kolejną stację paliw w województwie mazowieckim. Nowo wybudowany obiekt położony jest w miejscowości Szczęsna, na trasie Głuchów-Grójec. Punkt w niebiesko-czerwonych...
2024-04-26

Anwim S.A. ogłosił przetarg na realizację stacji ładowań pojazdów elektrycznych

Anwim S.A., właściciel sieci MOYA, ogłasza przetarg na budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stacjach paliw MOYA. Projekt realizowany jest w ramach...
2024-04-26

Aplikacja Super MOYA świętuje urodziny! Wyjątkowe promocje już od 26 kwietnia

Mija rok od uruchomienia aplikacji dla klientów indywidualnych sieci stacji paliw MOYA. Z tej okazji od 26 kwietnia do 5 maja będzie można skorzystać z wyjątkowych promocji i rabatów na paliwo....