2021-10-06

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”.

Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu. Oznacza ono, że marka MOYA wyróżnia się wieloletnią lojalnością respondentów, którzy oddają na markę swoje głosy. Jest to również dowód na zwiększający się zasięg i rozpoznawalność stacji paliw w niebiesko-czerwonych barwach.

Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Sieć MOYA rozwija się najszybciej na polskim rynku stacji paliw. Naszym celem jest nie tylko zagęszczenie lokalizacji, lecz także zaoferowanie klientom najwyższej jakości usług. Staramy się odpowiadać na potrzeby wszystkich grup klientów, stąd nasza unikatowa oferta. Jako jedyni w kraju rozwijamy trzy typy stacji paliw – konwencjonalne z konceptem gastronomicznym Caffe MOYA i sklepem, automatyczne – wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Cieszymy się z wyróżnienia, które otrzymaliśmy. Jest ono dowodem na to, że klienci nas nie tylko zauważają, ale także doceniają i chcą polecać innym.
Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.
Godło Laur Klienta jest potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki.

Ostatnie Aktualności

2023-11-27

Aromatyczna kawa w zimowej odsłonie. Nowa promocja w Caffe MOYA

Pyszna kawa z Caffe MOYA to nieodłączny towarzysz każdej podróży. Ekskluzywna mieszanka najlepszych odmian arabiki i robusty od lat podbija serca i podniebienia kawoszy. Sieć MOYA na zimę...
2023-11-24

Brzeszcze – nawa stacja paliw w sieci MOYA

W miejscowości Brzeszcze (woj. małopolskie) na trasie Oświęcim-Pszczyna została otwarta stacja paliw MOYA. Punkt w niebiesko-czerwonych barwach oferuje każdy rodzaj wysokiej jakości paliwa,...
2023-11-21

Napój ON Power – nowa energia od MOYA

Sieć stacji paliw MOYA wprowadza nową odsłonę swojego bestsellerowego napoju energetycznego. Nowa nazwa ON Power i nowoczesny design opakowania to wyraziste zmiany, które z pewnością...
2023-11-17

Podkarpacie z nową stacją MOYA

Sieć MOYA powiększyła się o kolejną stację. Nowy punkt w niebiesko-czerwonych barwach znajduje się w miejscowości Białobrzegi w województwie podkarpackim i oferuje wysokiej jakości paliwo,...
2023-11-07

MOYA dla środowiska – start kolejnej akcji sadzenia drzew

Firma Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA, we współpracy ze społecznym startupem dotlenieni.org wzięła udział w akcji sadzenia lasu dębowego w nadleśnictwie Garwolin. Efekt...
2023-11-06

MOYA firma i TFC na targach TransLogistica Poland 2023

7-9 listopada w centrum EXPO XXI w Warszawie odbędzie się jubileuszowa X edycja Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki, TransLogistica Poland. W czterech halach targowych zbiorą się...