Tygodnik WPROST opublikował wywiad z prezesem spółki Anwim S.A., Rafałem Pietrasiną. Spółka znalazła się w przygotowanym przez tygodnik rankingu 200 największych polskich przedsiębiorstw.
- Tworząc swoją sieć stacji paliw wchodziliście na rynek, który jest już poukładany, a w istocie podzielony pomiędzy wielkie koncerny w tym i te zagraniczne. Jak z nimi konkurować?
- Startowaliśmy rzeczywiście od zera, choć na rynku paliwowym działaliśmy już od lat. Budując sieć postawiliśmy na zupełnie inną relację z naszymi Partnerami. Nasze umowy są indywidualne i negocjowane. Stawiamy na bliski kontakt i jednocześnie wysokie standardy. Prowadzimy programy wspierające naszych Partnerów – począwszy od rabatów na zakupy produktów i usług dla stacji, które negocjuje dla naszych Partnerów Dział Zakupów Centralnych, poprzez system szkoleń, doradztwo, badania jakości paliwa, audyty Tajemniczego Klienta czy wewnętrzne konkursy. Do tego oferujemy właścicielom stacji sieciowy koncept gastronomiczny Caffe Moya, a kierowcom karty stałego klienta Moya VIP, kartę flotową Moya Firma, uszlachetnione paliwo ON Moya Power czy ogólnopolskie akcje marketingowe.
Obraliśmy zatem „trzecią drogę”, bo z jednej strony nie jesteśmy sztywni jak koncerny, a z drugiej trzymamy standardy dużych sieci i pozwalamy rozwijać się pod jednym i rozpoznawalnym szyldem.
Więcej w Tygodniku WPROST (01.06.2015r., str. 58)