18 marca na stacjach benzynowych sieci Moya startuje program kolekcjonerski dla fanów sportu i włoskiego designu.
Zasady udziału w zabawie są proste - każde wydane 10 zł na produkty z Caffe Moya lub z logo Moya, bądź 50 zł wydane na tankowanie lub zakupy w sklepie, oznaczać będzie 1 punkt dodany do karty kolekcjonerskiej (w przypadku floty przelicznik to 200 zł = 1 pkt). Po uzbieraniu odpowiedniej ilości naklejek, osoby biorące udział w programie wymienią kartę na wybraną nagrodę, uiszczając dopłatę w wysokości zależnej od ilości zebranych punktów. Na klientów stacji Moya czekają polary, bluzy z kapturem, ręczniki, torby sportowe, zegarki i bidony.
Diadora, której produkty znajdą się w katalogu programu, to wywodząca się z Włoch ekskluzywna marka odzieży sportowej. Jej ambasadorami są m.in. legendarny sędzia piłkarski Pierluigi Collina, piłkarski bohater narodowy Italii - Roberto Baggio, tytan niemieckiego tenisa Boris Becker czy też trzykrotny mistrz Formuły 1, Austriak Niki Lauda.
Sportową akcję sieć Moya realizuje we współpracy z Eu.promotions, jedną z największych firm dostarczających programy kolekcjonerskie dla sieci spożywczych oraz sieci stacji paliw w Europie.
- Wdrażane przez nas innowacyjne i skuteczne mechanizmy pozwalają wyznaczać ambitne cele. A są nimi wzrost sprzedaży, wzrost częstotliwości zakupów oraz lojalność konsumentów względem marki klienta – mówi Jan Haufa, reprezentant Eu.promotions w Polsce. – Jesteśmy przekonani, że takie efekty przyniesie wspólnie realizowana akcja. Cenimy doświadczenie naszego Partnera i widzimy profesjonalne przygotowanie akcji, nie wątpimy zatem w sukces wspólnego przedsięwzięcia – dodaje Paweł Grzywaczewski, wiceprezes spółki Anwim S.A., która jest właścicielem sieci Moya.