2015-03-10

Wiosenny rozruch z marką Diadora

18 marca na stacjach benzynowych sieci Moya startuje program kolekcjonerski dla fanów sportu i włoskiego designu.
Zasady udziału w zabawie są proste - każde wydane 10 zł na produkty z Caffe Moya lub z logo Moya, bądź 50 zł wydane na tankowanie lub zakupy w sklepie, oznaczać będzie 1 punkt dodany do karty kolekcjonerskiej (w przypadku floty przelicznik to 200 zł = 1 pkt). Po uzbieraniu odpowiedniej ilości naklejek, osoby biorące udział w programie wymienią kartę na wybraną nagrodę, uiszczając dopłatę w wysokości zależnej od ilości zebranych punktów. Na klientów stacji Moya czekają polary, bluzy z kapturem, ręczniki, torby sportowe, zegarki i bidony.
Diadora, której produkty znajdą się w katalogu programu, to wywodząca się z Włoch ekskluzywna marka odzieży sportowej. Jej ambasadorami są m.in. legendarny sędzia piłkarski Pierluigi Collina, piłkarski bohater narodowy Italii - Roberto Baggio, tytan niemieckiego tenisa Boris Becker czy też trzykrotny mistrz Formuły 1, Austriak Niki Lauda.
Sportową akcję sieć Moya realizuje we współpracy z Eu.promotions, jedną z największych firm dostarczających programy kolekcjonerskie dla sieci spożywczych oraz sieci stacji paliw w Europie.
- Wdrażane przez nas innowacyjne i skuteczne mechanizmy pozwalają wyznaczać ambitne cele. A są nimi wzrost sprzedaży, wzrost częstotliwości zakupów oraz lojalność konsumentów względem marki klienta – mówi Jan Haufa, reprezentant Eu.promotions w Polsce. – Jesteśmy przekonani, że takie efekty przyniesie wspólnie realizowana akcja. Cenimy doświadczenie naszego Partnera i widzimy profesjonalne przygotowanie akcji, nie wątpimy zatem w sukces wspólnego przedsięwzięcia – dodaje Paweł Grzywaczewski, wiceprezes spółki Anwim S.A., która jest właścicielem sieci Moya.

Ostatnie Aktualności

2025-05-16

MOYA i Fundacja Jednym Śladem razem dla bezpieczeństwa na drogach

MOYA kontynuuje współpracę z Fundacją Jednym Śladem. W ramach partnerstwa, sieć stacji paliw wesprze fundację w realizacji jej zadań statutowych, czyli działalności ratowniczej, transportu...
2025-04-28

Rajd Świdnicki: Udane otwarcie sezonu dla Gosi Prus wspieranej przez MOYA

Rajd Świdnicki, inaugurujący sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, zakończył się wielkim sukcesem dla zespołu Gosi Prus, wspieranego przez MOYA Stacja. Dzięki świetnej jeździe...
2025-04-25

MOYA pobiegnie z Fundacją Poland Business Run

Sieć stacji paliw MOYA dołącza do grona sponsorów Poland Business Run – największej charytatywnej sztafety biznesowej w Polsce. W ramach współpracy marka nie tylko aktywnie wesprze...
2025-04-25

MOYA i OPOLSAR: partnerstwo z misją w Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego

Ostatnia niedziela kwietnia to Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego – święto obchodzone od 2008 roku przez ratowników i ich czworonożnych partnerów na całym świecie. To symboliczny moment,...
2025-04-25

Zagłosuj na aplikacje mobilną Super MOYA w Konkursie PRODUKT ROKU 2025!

Czy jesteś gotowy na przygodę z innowacyjnymi rozwiązaniami? Nadszedł czas na Konkurs PRODUKT ROKU 2025! To wyjątkowy plebiscyt, który przyciąga uwagę wszystkich miłośników nowoczesnych...
2025-04-24

MOYA wspiera OSP Ratownictwo Wodne Gdynia – partnerstwo na rzecz bezpieczeństwa i odpowiedzialności społecznej

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – 3. największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – nawiązał współpracę z Ochotniczą Strażą Pożarną Ratownictwo Wodne...