2019-07-04

Sylwia Bryś Sprzedawcą Roku 2019 Dziennika Zachodniego

Sylwia Bryś, sprzedawczyni na stacji MOYA w Rudzie Śląskiej zajęła pierwsze miejsce w Rudzie Śląskiej oraz 3 miejsce w województwie śląskim w plebiscycie Dziennika Zachodniego „Mistrzowie Handlu 2019” w kategorii Sprzedawca Roku. Zachęcamy do przeczytania rozmowy ze zwyciężczynią.

Co Panią inspiruje w codziennej pracy? Skąd bierze Pani tyle pozytywnej energii?
Trudno dokładnie powiedzieć, zawód sprzedawcy to moja pasja. Lubię kontakt z ludźmi i zadowolenie klientów – to zdecydowanie coś, co mnie napędza do działania i dodaje mi energii. Po prostu kocham swoją pracę, wkładam całe serce w to co robię i mogę szczerze powiedzieć, że sprawia mi to ogromną przyjemność.
Jakim wyzwaniom musi Pani sprostać w codziennej pracy?
Lubię podnosić sobie poprzeczkę i sama wyznaczać sobie dodatkowe cele, zawsze daję z siebie 100% i nigdy nie odpuszczam. Wyzwaniem jest dla mnie osiągnąć założony cel, w taki sposób, by klient był zadowolony i zawsze z chęcią do nas wracał.
Jaki jest Pani sekret? Co wpłynęło na sukces?
Uważam, że problemy życia codziennego trzeba zostawić przed drzwiami swojej pracy. Nasze nastawienie udziela się innym. Jeśli ktoś lubi swoją pracę i sprawia mu ona przyjemność, przekłada się to na zadowolenie klienta. Pierwsze wrażenie i nawiązanie dobrego kontaktu z klientem to według mnie podstawa sukcesu.
Jacy są klienci w Rudzie Śląskiej? Czy dobrze się z nimi pracuje?
Ludzie są bardzo różni, miewają lepsze i gorsze dni. Zawsze staram się rozluźnić atmosferę dobrym słowem, uśmiechem czy też żartem. Większość to osoby miłe, rozmowne i wyrozumiałe. To często stali klienci, z którymi mam bardzo dobre relacje. Już samo nominowanie mnie do tytułu Sprzedawcy Roku świadczy o tym, że doceniają moją pracę i zaangażowanie. Praca z takimi klientami, to czysta przyjemność.
MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce, a jednym z jej filarów jest jakość obsługi klienta. Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza m.in. jednolitym standardom obsługi i jakości. Jak wynika z badań konsumenckich, aż 98% klientów deklaruje zadowolenie z jakości oferowanych usług i produktów, w tym obsługi klienta oraz zamierza wrócić na stację MOYA.

Ostatnie Aktualności

2025-02-26

Nowa stacja paliw MOYA w Koszalinie. Super promocje na start!

Na mapie Koszalina pojawiła się stacja paliw MOYA. Nowo wybudowany obiekt w niebiesko-czerwonych barwach znajduje się przy trasie S6 (węzeł Koszalin Wschód). Na klientów czekają liczne...
2025-02-13

Walentynki w Caffe MOYA – gorąca promocja dla każdego!

14 lutego 2025 r. Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA zaprasza do skorzystania z wyjątkowej walentynkowej promocji. Tego dnia przy zakupie małej kawy lub innego ciepłego napoju, drugi otrzymamy...
2025-02-13

Ważna informacja dla uczestników programu Super MOYA!

Punkty zgromadzone w 2024 roku w ramach programu lojalnościowego Super MOYA zostaną umorzone z dniem 31 marca 2025 roku. To idealny moment, aby je wykorzystać! Wymień swoje punkty na nagrody lub...
2025-02-11

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce!

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe...
2024-12-31

Nowa stacja paliw MOYA w Garwolinie

Sieć stacji paliw MOYA otwiera kolejny punkt w województwie mazowieckim. Nowa stacja znajduje się w Garwolinie, tuż przy trasie S17. Jest to obiekt obsługowy, ze sklepem wielobranżowym oraz...
2024-12-20

Aplikacja Super MOYA: Teraz dostępna w pięciu nowych krajach!

Z przyjemnością informujemy, że aplikacja Super MOYA rozszerza swoją dostępność i teraz umożliwia rejestrację użytkownikom z Niemiec, Słowacji, Czech, Ukrainy oraz Litwy. Dzięki temu nasi...