2019-07-04

Sylwia Bryś Sprzedawcą Roku 2019 Dziennika Zachodniego

Sylwia Bryś, sprzedawczyni na stacji MOYA w Rudzie Śląskiej zajęła pierwsze miejsce w Rudzie Śląskiej oraz 3 miejsce w województwie śląskim w plebiscycie Dziennika Zachodniego „Mistrzowie Handlu 2019” w kategorii Sprzedawca Roku. Zachęcamy do przeczytania rozmowy ze zwyciężczynią.

Co Panią inspiruje w codziennej pracy? Skąd bierze Pani tyle pozytywnej energii?
Trudno dokładnie powiedzieć, zawód sprzedawcy to moja pasja. Lubię kontakt z ludźmi i zadowolenie klientów – to zdecydowanie coś, co mnie napędza do działania i dodaje mi energii. Po prostu kocham swoją pracę, wkładam całe serce w to co robię i mogę szczerze powiedzieć, że sprawia mi to ogromną przyjemność.
Jakim wyzwaniom musi Pani sprostać w codziennej pracy?
Lubię podnosić sobie poprzeczkę i sama wyznaczać sobie dodatkowe cele, zawsze daję z siebie 100% i nigdy nie odpuszczam. Wyzwaniem jest dla mnie osiągnąć założony cel, w taki sposób, by klient był zadowolony i zawsze z chęcią do nas wracał.
Jaki jest Pani sekret? Co wpłynęło na sukces?
Uważam, że problemy życia codziennego trzeba zostawić przed drzwiami swojej pracy. Nasze nastawienie udziela się innym. Jeśli ktoś lubi swoją pracę i sprawia mu ona przyjemność, przekłada się to na zadowolenie klienta. Pierwsze wrażenie i nawiązanie dobrego kontaktu z klientem to według mnie podstawa sukcesu.
Jacy są klienci w Rudzie Śląskiej? Czy dobrze się z nimi pracuje?
Ludzie są bardzo różni, miewają lepsze i gorsze dni. Zawsze staram się rozluźnić atmosferę dobrym słowem, uśmiechem czy też żartem. Większość to osoby miłe, rozmowne i wyrozumiałe. To często stali klienci, z którymi mam bardzo dobre relacje. Już samo nominowanie mnie do tytułu Sprzedawcy Roku świadczy o tym, że doceniają moją pracę i zaangażowanie. Praca z takimi klientami, to czysta przyjemność.
MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce, a jednym z jej filarów jest jakość obsługi klienta. Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza m.in. jednolitym standardom obsługi i jakości. Jak wynika z badań konsumenckich, aż 98% klientów deklaruje zadowolenie z jakości oferowanych usług i produktów, w tym obsługi klienta oraz zamierza wrócić na stację MOYA.

Ostatnie Aktualności

2024-07-26

Anwim z Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”

Firma Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA i sieci punktów ładowania MOYA energia, została uhonorowana Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”, przyznawaną przez społeczny...
2024-07-23

Anwim wysoko w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”

Anwim S.A. zajął wysoką, 22. pozycję w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” (d. Ranking Odpowiedzialnych Firm). To prestiżowe wyróżnienie podkreśla zaangażowanie i...
2024-07-18

Marka MOYA ze strefą relaksu na Off Festival

Marka MOYA będzie obecna na tegorocznym Off Festivalu w Katowicach, tworząc specjalną strefę relaksu dla uczestników tego święta muzyki. W części gastronomicznej festiwalowiczów gościć...
2024-07-08

Wakacje na stacjach MOYA – promocja na drugiego hot-doga oraz nowy, lepszy skład parówek i bułek

Na stacje MOYA zawitała wakacyjna promocja na hot-dogi. Klienci korzystający z aplikacji Super MOYA, przy zakupie hot-doga automatycznie otrzymają kupon 50% zniżki na zakup kolejnego. Promocja...
2024-06-28

Wakacyjna podróż z MOYA – oszczędzaj na paliwie do 40 gr/l!

Rusza wakacyjna promocja dla klientów detalicznych stacji paliw MOYA. Już od 28 czerwca osoby korzystające z aplikacji Super MOYA będą mogły zaoszczędzić aż do 40 gr na litrze paliwa oraz do...
2024-06-21

Na stacjach MOYA rusza wielki wakacyjny konkurs „Podróż z MOYA”. Do wygrania ponad tysiąc atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na Bali

W te wakacje sieć stacji paliw MOYA zaprasza do wspólnej zabawy! Już od 21 czerwca rusza wyjątkowy konkurs „Podróż z MOYA”, w którym na uczestników czekają nagrody rzeczowe i vouchery, w...