2019-07-04

Sylwia Bryś Sprzedawcą Roku 2019 Dziennika Zachodniego

Sylwia Bryś, sprzedawczyni na stacji MOYA w Rudzie Śląskiej zajęła pierwsze miejsce w Rudzie Śląskiej oraz 3 miejsce w województwie śląskim w plebiscycie Dziennika Zachodniego „Mistrzowie Handlu 2019” w kategorii Sprzedawca Roku. Zachęcamy do przeczytania rozmowy ze zwyciężczynią.

Co Panią inspiruje w codziennej pracy? Skąd bierze Pani tyle pozytywnej energii?
Trudno dokładnie powiedzieć, zawód sprzedawcy to moja pasja. Lubię kontakt z ludźmi i zadowolenie klientów – to zdecydowanie coś, co mnie napędza do działania i dodaje mi energii. Po prostu kocham swoją pracę, wkładam całe serce w to co robię i mogę szczerze powiedzieć, że sprawia mi to ogromną przyjemność.
Jakim wyzwaniom musi Pani sprostać w codziennej pracy?
Lubię podnosić sobie poprzeczkę i sama wyznaczać sobie dodatkowe cele, zawsze daję z siebie 100% i nigdy nie odpuszczam. Wyzwaniem jest dla mnie osiągnąć założony cel, w taki sposób, by klient był zadowolony i zawsze z chęcią do nas wracał.
Jaki jest Pani sekret? Co wpłynęło na sukces?
Uważam, że problemy życia codziennego trzeba zostawić przed drzwiami swojej pracy. Nasze nastawienie udziela się innym. Jeśli ktoś lubi swoją pracę i sprawia mu ona przyjemność, przekłada się to na zadowolenie klienta. Pierwsze wrażenie i nawiązanie dobrego kontaktu z klientem to według mnie podstawa sukcesu.
Jacy są klienci w Rudzie Śląskiej? Czy dobrze się z nimi pracuje?
Ludzie są bardzo różni, miewają lepsze i gorsze dni. Zawsze staram się rozluźnić atmosferę dobrym słowem, uśmiechem czy też żartem. Większość to osoby miłe, rozmowne i wyrozumiałe. To często stali klienci, z którymi mam bardzo dobre relacje. Już samo nominowanie mnie do tytułu Sprzedawcy Roku świadczy o tym, że doceniają moją pracę i zaangażowanie. Praca z takimi klientami, to czysta przyjemność.
MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce, a jednym z jej filarów jest jakość obsługi klienta. Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza m.in. jednolitym standardom obsługi i jakości. Jak wynika z badań konsumenckich, aż 98% klientów deklaruje zadowolenie z jakości oferowanych usług i produktów, w tym obsługi klienta oraz zamierza wrócić na stację MOYA.

Ostatnie Aktualności

2023-12-04

Województwo lubelskie wzbogaciło się o kolejną stację paliw MOYA

Sieć stacji paliw MOYA nieustannie się powiększa. Nowe obiekty w niebiesko-czerwonych barwach pojawiają się przy drogach krajowych i lokalnych, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. W...
2023-12-01

MOYA droga na Święta – ekskluzywna świąteczna playlista na Spotify

Sieć stacji MOYA zaprasza na muzyczną podróż z najpiękniejszymi zimowymi hitami. Od 1 grudnia na platformie Spotify dostępna jest ekskluzywna playlista "MOYA Droga na Święta". To 3 godziny...
2023-11-30

Łukasz Byśkiniewicz i MOYA na starcie 61. Rajdu Barbórka

Nadchodzący weekend upłynie pod znakiem 61. edycji Rajdu Barbórka, jednej z najbardziej spektakularnych i prestiżowych imprez rajdowych w Polsce. Jak co roku, wśród uczestników wydarzenia...
2023-11-27

Aromatyczna kawa w zimowej odsłonie. Nowa promocja w Caffe MOYA

Pyszna kawa z Caffe MOYA to nieodłączny towarzysz każdej podróży. Ekskluzywna mieszanka najlepszych odmian arabiki i robusty od lat podbija serca i podniebienia kawoszy. Sieć MOYA na zimę...
2023-11-24

Brzeszcze – nawa stacja paliw w sieci MOYA

W miejscowości Brzeszcze (woj. małopolskie) na trasie Oświęcim-Pszczyna została otwarta stacja paliw MOYA. Punkt w niebiesko-czerwonych barwach oferuje każdy rodzaj wysokiej jakości paliwa,...
2023-11-21

Napój ON Power – nowa energia od MOYA

Sieć stacji paliw MOYA wprowadza nową odsłonę swojego bestsellerowego napoju energetycznego. Nowa nazwa ON Power i nowoczesny design opakowania to wyraziste zmiany, które z pewnością...