2019-07-04

Sylwia Bryś Sprzedawcą Roku 2019 Dziennika Zachodniego

Sylwia Bryś, sprzedawczyni na stacji MOYA w Rudzie Śląskiej zajęła pierwsze miejsce w Rudzie Śląskiej oraz 3 miejsce w województwie śląskim w plebiscycie Dziennika Zachodniego „Mistrzowie Handlu 2019” w kategorii Sprzedawca Roku. Zachęcamy do przeczytania rozmowy ze zwyciężczynią.

Co Panią inspiruje w codziennej pracy? Skąd bierze Pani tyle pozytywnej energii?
Trudno dokładnie powiedzieć, zawód sprzedawcy to moja pasja. Lubię kontakt z ludźmi i zadowolenie klientów – to zdecydowanie coś, co mnie napędza do działania i dodaje mi energii. Po prostu kocham swoją pracę, wkładam całe serce w to co robię i mogę szczerze powiedzieć, że sprawia mi to ogromną przyjemność.
Jakim wyzwaniom musi Pani sprostać w codziennej pracy?
Lubię podnosić sobie poprzeczkę i sama wyznaczać sobie dodatkowe cele, zawsze daję z siebie 100% i nigdy nie odpuszczam. Wyzwaniem jest dla mnie osiągnąć założony cel, w taki sposób, by klient był zadowolony i zawsze z chęcią do nas wracał.
Jaki jest Pani sekret? Co wpłynęło na sukces?
Uważam, że problemy życia codziennego trzeba zostawić przed drzwiami swojej pracy. Nasze nastawienie udziela się innym. Jeśli ktoś lubi swoją pracę i sprawia mu ona przyjemność, przekłada się to na zadowolenie klienta. Pierwsze wrażenie i nawiązanie dobrego kontaktu z klientem to według mnie podstawa sukcesu.
Jacy są klienci w Rudzie Śląskiej? Czy dobrze się z nimi pracuje?
Ludzie są bardzo różni, miewają lepsze i gorsze dni. Zawsze staram się rozluźnić atmosferę dobrym słowem, uśmiechem czy też żartem. Większość to osoby miłe, rozmowne i wyrozumiałe. To często stali klienci, z którymi mam bardzo dobre relacje. Już samo nominowanie mnie do tytułu Sprzedawcy Roku świadczy o tym, że doceniają moją pracę i zaangażowanie. Praca z takimi klientami, to czysta przyjemność.
MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce, a jednym z jej filarów jest jakość obsługi klienta. Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza m.in. jednolitym standardom obsługi i jakości. Jak wynika z badań konsumenckich, aż 98% klientów deklaruje zadowolenie z jakości oferowanych usług i produktów, w tym obsługi klienta oraz zamierza wrócić na stację MOYA.

Ostatnie Aktualności

2025-07-01

Wakacyjna promocja MOYA – paliwo taniej do 40 gr/l i ładowanie za 1,79 zł/kWh

MOYA, trzecia największa sieć paliwowa w Polsce, rusza z wakacyjną promocją. Już od 1 lipca na stacjach MOYA zatankujemy paliwo nawet do 40 groszy taniej za litr. Każdy klient będzie mógł...
2025-06-24

Gotówka zawsze pod ręką – usługa cashback na stacjach MOYA

23 czerwca ruszyła kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Organizatorem akcji jest Fundacja Polska Bezgotówkowa, a w gronie jej...
2025-06-18

Multienergetyczna karta flotowa MOYA firma ponownie doceniona w plebiscycie Fleet Derby

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny zdobyła prestiżową nagrodę w konkursie magazynu Fleet. W tegorocznej edycji plebiscytu Fleet Derby multienergetyczna karta MOYA firma została uznana za...
2025-06-18

Udany debiut Gosi Prus na szutrowych trasach Rajdu Polski

Wspierana m.in. przez markę MOYA, Gosia Prus wraz ze swoim pilotem Marcinem Lisickim ukończyli 81. Rajd Polski – jedną z najbardziej wymagających rund w krajowym kalendarzu rajdowym. W swoim...
2025-06-16

Nowa stacja paliw MOYA w Ciścu. Na start rabaty 50 gr/l paliwa oraz kawa i hot-dog za 1 zł

We wtorek 17 czerwca odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Ciścu. To nowoczesny obiekt zlokalizowany przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 101 – na trasie Węgierska...
2025-06-05

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór...