Anwim, właściciel sieci stacji paliw MOYA, uruchomił aplikację mobilną dla klientów indywidualnych. Super MOYA to wygodne i intuicyjne narzędzie lojalnościowe, oferujące szereg rabatów i promocji na obsługowych stacjach MOYA w całym kraju. Aplikacja wyróżnia się przejrzystym interfejsem i spełnia najnowsze wytyczne w obszarze „user experience”.
Aplikacja mobilna Super MOYA skierowana jest przede wszystkim w stronę klientów indywidualnych, którzy będą głównymi beneficjentami korzyści płynących z posiadania aplikacji. Aplikacja dla klientów flotowych, będąca częścią oferty MOYA firma, z powodzeniem działa już od kilku lat.
- Nasi klienci biznesowi od kilku lat korzystają z aplikacji MOYA firma i bardzo ją sobie chwalą, ale mamy też wielu klientów indywidualnych, którzy zatrzymują się tylko na naszych stacjach. Jedni doceniają wysokiej jakości paliwo, inni świetną kawę czy świeże przekąski. Chcieliśmy nagrodzić ich lojalność, a aplikacja jest narzędziem, które to bardzo ułatwia – mówi Andrzej Kondys, dyrektor operacyjny MOYA, członek zarządu Anwim S.A.
Program lojalnościowy, poza atrakcyjnymi funkcjonalnościami dla klientów, pozwoli na poznanie ich preferencji zakupowych i komunikację z nimi. Dzięki temu oferty mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników, którzy będą mieli aktualną i przejrzystą informację o promocjach i punktach do wykorzystania.
Aplikacja umożliwia klientom zbieranie punktów lojalnościowych za zakup paliw oraz artykułów dostępnych na stacjach MOYA. Punkty te będą wymieniane na nagrody – rabaty paliwowe lub inne atrakcyjne produkty z oferty Caffe MOYA czy sklepu.
Nowa aplikacja mobilna została zaprojektowana tak, aby zapewnić jak największą przejrzystość, czytelność i intuicyjność użytkowania. Panel główny zawiera większość potrzebnych informacji, takich jak liczba punktów, dostępne nagrody oraz aktualne oferty.
- Wygląd i funkcjonalności aplikacji Super MOYA to efekt wielomiesięcznych prac i testów, aby finalnie zaproponować użytkownikowi najbardziej optymalne i wygodne rozwiązanie. Od razu po otwarciu aplikacji pojawia się przypisana do nas karta, dzięki czemu nie musimy jej gorączkowo szukać przy kasie, co jest częstym problemem w przypadku wielu aplikacji zakupowych. Klienci mają też dostęp do mapy z naszymi stacjami w całym kraju, dzięki czemu bez problemu dotrą do stacji MOYA, bez względu na to, w jakiej lokalizacji będą się w danej chwili znajdować – tłumaczy Andrzej Kondys.
Aplikację Super MOYA można pobrać za darmo na urządzenia z systemem iOS i Android bezpośrednio ze sklepu na telefonie lub wejść na stronę www.supermoya.pl i wybrać opcję odpowiednią dla danego urządzenia. Na stacjach paliw znajdują też plakaty z QR kodem, który po zeskanowaniu przekieruje użytkownika na stronę z linkami do instalacji aplikacji. Rejestracja jest szybka i prosta.
Punkty w ramach aplikacji Super MOYA można zdobywać wyłącznie na obsługowych stacjach MOYA, na których występuje sklep i Caffe MOYA.
Za wdrożenie systemu do zarządzania programem lojalnościowym odpowiada spółka Spartavity.