Sieć stacji paliw MOYA konsekwentnie realizuje swój ambitny plan rozwoju i otwiera kolejne stacje w całej Polsce. Zgodnie z przyjętą strategią firmy do końca 2023 r. sieć ma się rozrosnąć do 350 obiektów w niebieskich barwach.
MOYA to marka, która rozwija się w oparciu o dwudziestosiedmioletnie doświadczenie zebrane podczas działalności operatora sieci – ANWIM S.A. na polskim rynku. Już drugi rok z rzędu, sieć stacji paliw MOYA szczyci się tytułem najszybciej rosnącej sieci stacji paliw w Polsce. Rozwijająca się od 2009 roku sieć liczy obecnie 211 placówek, w tym 35 stacji własnych. Tylko w kwietniu do sieci dołączyły cztery stacje: w Prabutach, Kłodzku, Rumunkach Skępskich oraz Jeleniej Górze.
– Ostatnie dziesięć lat to przede wszystkim wyzwania, które podejmowaliśmy, aby krok po kroku osiągnąć dzisiejszą pozycję. Jesteśmy szczególnie zadowoleni ze zwiększenia sprzedaży paliw na stacjach w sieci MOYA – średnio o ponad 10% w stosunku do zeszłego roku! Ważnym aspektem naszego rozwoju są relacje, które konsekwentnie i odpowiedzialnie budujemy ze współpracownikami, partnerami biznesowymi i klientami. Najważniejsze są dla nas te działania, które korespondują z oczekiwaniami naszych klientów, budują pozytywne doświadczenie naszej marki – zapewnia Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu ANWIM S.A.
MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce. W sieci, oprócz stacji tradycyjnych – własnych i franczyzowych, znajdują się również stacje automatyczne. Stacje paliw sieci MOYA, obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Filarami marki MOYA jest cała gama usług i produktów: sprzedaż paliwa, koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklepy zaopatrzone w wysokiej jakości produkty z logo MOYA, aż po ofertę dla klientów biznesowych i atrakcyjny program flotowy MOYA Firma. Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza znajomości rynku paliwowego oraz korzystnym warunkom współpracy z partnerami. Wszystkie stacje działające w ramach sieci MOYA spełniają jednolite standardy obsługi i jakości.