Od teraz tankujący na stacji w Łodzi przy ul. Mazurskiej będą obsługiwani i rozliczani przez Anwim S.A., operatora marki MOYA. Klienci odwiedzający tę stację będą mogli skorzystać z powitalnego rabatu dla firm oraz odebrać specjalny upominek. Wkrótce także kolejne stacje paliw eMILA staną się częścią sieci w biało-granatowych barwach – 16 listopada do sieci włączona zostanie stacja samoobsługowa przy ul. Jaracza, a 18 listopada przy ul. Dąbrowskiego. Stacje przez dłuższy czas będą funkcjonować w dotychczasowych barwach, ponieważ proces rebrandingu obiektów eMILA na barwy MOYA będzie realizowany w 2021 roku.
Włączenie stacji paliw eMILA do sieci MOYA następuje w wyniku umowy podpisanej 15 października 2020 r. pomiędzy BM Reflex a Anwim S.A., która dotyczy sprzedaży 26 samoobsługowych stacji eMILA operatorowi marki MOYA. 10 listopada br. rozpoczął się proces operacyjnego włączania poszczególnych obiektów eMILA do portfolio MOYA. Oznacza to, że przejęte przez Anwim S.A. stacje samoobsługowe w fioletowych barwach funkcjonują formalnie w systemie MOYA – na tych obiektach karty eMILA nie będą już obsługiwane, natomiast klienci będą mogli zarejestrować się do programu MOYA Firma, odebrać gotówkowe lub bezgotówkowe karty i skorzystać z przywilejów posiadaczy aplikacji mobilnej dedykowanej flocie. Pierwszymi obiektami włączonymi do sieci MOYA będą stacje samoobsługowe w Łodzi: przy ul. Mazurskiej 4 (10 listopada), a następnie przy ul. Jaracza 95/97 (16 listopada) i Dąbrowskiego 17/21 (18 listopada).
Więcej szczegółów dotyczących włączenia stacji eMILA do sieci MOYA wraz z harmonogramem przejęć znajduje się na
www.moyaexpress.pl.
Klienci indywidualni mogą zapisać się do newslettera MOYA (na stronie
www.moyaexpress.pl), co pozwoli im otrzymywać kody rabatowe do wykorzystania na stacjach samoobsługowych i być na bieżąco z wszelkimi promocjami na ponad 270 stacjach MOYA w całej Polsce.
Pracownicy Anwim S.A. – wyposażeni w specjalne kamizelki odblaskowe – pojawią się na włączanych do sieci MOYA stacjach eMILA na tydzień przed planowanym przejęciem. Pomogą w rejestracji do programu MOYA Firma lub uzyskaniu pojedynczej faktury ze słupka tankomatu. Ponadto chętnie doradzą w innych sprawach związanych z realizacją transakcji za paliwo.
Klienci, którzy zdecydują się zarejestrować do newslettera MOYA express lub do programu MOYA Firma, otrzymają specjalny upominek – płyn do dezynfekcji rąk. Co więcej, przez cały miesiąc od przejęcia danej lokalizacji, każda osoba, która zapisze się do programu MOYA Firma, otrzyma 30-dniowy atrakcyjny rabat w wysokości 10 gr na każdy litr paliwa. Szczegóły i regulamin promocji na
www.moyaexpress.pl.