Sieć stacji paliw MOYA wprowadziła nowe promocje produktowe w przystacyjnych sklepach i w Caffe MOYA. Zostały one opracowane na podstawie aktualnych trendów konsumenckich, które w okresie letnim są ściśle związane z podróżami wakacyjnymi. MOYA proponuje klientom różnego rodzaju okazje, jak np. „w zestawie taniej”, „kup więcej, zapłać mniej” czy wysokie rabaty na najpopularniejsze produkty. Sieć wprowadza na stacje także nowy format komunikacyjny – „Gazetkę promocyjną”, dzięki której klienci mogą zapoznać się z atrakcyjną, letnią ofertą sklepu.
Lato jest okresem wzmożonych obrotów na stacjach paliw w całej Polsce. Wakacje, które właśnie się rozpoczęły, są wyjątkowe, gdyż cały czas zmagamy się z pandemią koronawirusa. Ze względu na niestabilną sytuację, wielu Polaków zrezygnowało z wyjazdów zagranicznych na rzecz wczasów spędzanych w kraju. Biorąc pod uwagę zwiększone zainteresowanie ofertą stacji paliw, MOYA przygotowała dla swoich klientów wyjątkowe promocje, które pozwolą zakupić potrzebne artykuły w atrakcyjnych cenach.
Oferta obejmuje m.in. produkty dobrze rotujące w niższych niż zwykle cenach. Klienci będą mogli skorzystać także z promocji wielosztukowych, które są odpowiedzią na aktualny trend „kup więcej, zapłać mniej”, a także promocji crossowych w kategoriach komplementarnych, jak np. piwo i chipsy z wysokim rabatem. Propozycja obejmuje również produkty sezonowe, takie jak np. piwa smakowe, produkty na grilla, artykuły marki własnej: MOYA Woda i napoje energetyzujące MOYA Energia, oraz smakową kawę mrożoną dostępną w Caffe MOYA.
– Naszym celem jest budowanie świadomości marki MOYA, jako brandu przyjaznego klientowi i otwartego na jego potrzeby. Chcemy, aby tworzone przez nas oferty były tym, czego potrzebują podróżujący, dlatego przygotowaliśmy wiele wariantów ciekawych promocji na produkty sklepowe i gastronomiczne. Zaplanowaliśmy promocje nie tylko na artykuły impulsowe, ale także na większe gramatury/pojemności wielu produktów, które idealnie wpasują się w wakacyjne plany naszych klientów – przekonuje Filip Puchalski, dyr. ds. operacyjnych, Anwim S A.
Więcej informacji na temat aktualnych promocji klienci mogą uzyskać w Gazetce Promocyjnej MOYA, która jest nowym formatem obecnym na wybranych obiektach funkcjonujących pod barwami MOYA.