2021-01-27

Styl, szyk i elegancja – czyli nowe zapalniczki marki MOYA

Do sklepów, działających przy stacjach paliw MOYA, zawitała nowa odsłona zapalniczek, przygotowanych specjalnie dla marki MOYA przez firmę Clipper i artystę Szymona Chwalisza.  Zapalniczki występują w czterech wariantach wizualnych, prezentujących różne style artystyczne. Jest to kolejny produkt marki własnej, który zadebiutował w ostatnim czasie w portfolio produktów  sygnowanych logo MOYA.
Nowa linia zapalniczek to krok w stronę klientów, którzy oprócz praktyczności przedmiotów codziennego użytku przywiązują wagę także do stylu i designu. Dwa z czterech wariantów tych produktów występują w stylu przypominającym współczesne komiksy. Przedstawiają one ciężarówkę i kultowego już fiata 126P w barwach charakterystycznych dla MOYA. Druga linia wizualna to ciemne barwy i delikatne motywy, nawiązujące do wyszukanych tatuaży. Wszystkie grafiki zaprojektował specjalnie na potrzeby sieci MOYA uznany artysta Szymon Chwalisz.
- Sztuka przechodzi dziś z galeryjnej sfery sacrum do mainstreamowego designu. Dla mnie, jako artysty, galerią stała się każda przestrzeń estetyczna, w której przebywamy. Obcujemy z designem na każdym kroku. Zapalniczka poza formą samą w sobie jest ozdobiona moją sztuką, tym samym stając się czymś wyjątkowym, nietuzinkowym, kolekcjonerskim. Możliwość prezentowania jej na stacjach paliw wydała mi się rewelacyjnym pomysłem i może dzięki takim małym krokom oswajania ludzi ze sztuką w przestrzeni uda się skłonić odbiorców produktu do refleksji, odkrycia metafory, zadania pytania. Mnie, jako artyście, zawsze na tym najbardziej zależało – mówi Szymon Chwalisz, autor projektu graficznego nowych zapalniczek.
- Po spotkaniu z działem marketingu firmy Anwim doszliśmy do wniosku, że trzeba stworzyć takie wzory, które gościom stacji będą kojarzyły się bardzo pozytywnie, jednocześnie nostalgicznie. Wzory małego fiata i ciężarówki skierowane są do nieco starszych odbiorców, którzy pamiętają motoryzację lat 80. Niemniej są na tyle nowoczesne, że przyciągną także młodszych odbiorców, nawiązując także do stylu współczesnych komiksów. Wzór złoty z twarzą kobiety to już bardziej luksusowa forma designu. Z jednej strony minimalizm, ale też styl i szyk. Taka zapalniczka wkomponuje się fenomenalnie w przestrzeń eleganckiej, kobiecej torebki. Wzór z motocyklem miał być skierowany do osób, które poruszają się na jednośladach, choć wydaje mi się, że znajdzie on też odbiorców wśród tych, którzy o motocyklowej wolności dopiero marzą. Zawsze warto tworzyć dla marzycieli... może ta kolekcja jest właśnie dla nich… – dodaje Szymon Chwalisz.
Szymon Chwalisz to malarz, grafik, ilustrator i rysownik, absolwent WPA – UAM. Specjalizuje się w technice malarskiej – aerografu. Jest twórcą i autorem m.in. „Woodstockowych Gitar” – ręcznie malowanych instrumentów, na których portretuje artystów występujących na Przystanku Woodstock. Gitary te co roku licytowane są podczas aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uzyskując rekordowe kwoty i plasując się w czołówce najwyżej licytowanych przedmiotów.
Jest autor ręcznie malowanych kasków dla sportowców takich jak Karolina Pilarczyk, Maciej Kot czy Kajetan Kajetanowicz. W 2017 roku wspólnie z gitarzystą Guns`n Roses – Slashem zaprojektował i pomalował wyjątkową gitarę, którą także przekazano na WOŚP i wylicytowano za ponad 60 000 zł.
W technice aerografu Szymon stworzył także wiele ilustracji, m.in. okładki płyt zespołów Big Cyc i Urszuli, oraz okładki książek.
Clipper jest kultową marką nie tylko wśród miłośników tytoniu. Od wielu lat marka prezentuje swoje produkty w oryginalnych wzorach i nadrukach. Jest to gratka dla pasjonatów, którzy dumnie prezentują swoje kolekcje zapalniczek Clipper w setkach wariantów. Marka obecna jest w 130 krajach na całym świecie. Nowe zapalniczki MOYA, które mogą posłużyć również jako zatyczki do wina, bądź ubijaczki do tytoniu, będą stanowiły kolejny pożądany element kolekcji fanów tej marki.

Ostatnie Aktualności

2024-07-26

Anwim z Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”

Firma Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA i sieci punktów ładowania MOYA energia, została uhonorowana Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”, przyznawaną przez społeczny...
2024-07-23

Anwim wysoko w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”

Anwim S.A. zajął wysoką, 22. pozycję w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” (d. Ranking Odpowiedzialnych Firm). To prestiżowe wyróżnienie podkreśla zaangażowanie i...
2024-07-18

Marka MOYA ze strefą relaksu na Off Festival

Marka MOYA będzie obecna na tegorocznym Off Festivalu w Katowicach, tworząc specjalną strefę relaksu dla uczestników tego święta muzyki. W części gastronomicznej festiwalowiczów gościć...
2024-07-08

Wakacje na stacjach MOYA – promocja na drugiego hot-doga oraz nowy, lepszy skład parówek i bułek

Na stacje MOYA zawitała wakacyjna promocja na hot-dogi. Klienci korzystający z aplikacji Super MOYA, przy zakupie hot-doga automatycznie otrzymają kupon 50% zniżki na zakup kolejnego. Promocja...
2024-06-28

Wakacyjna podróż z MOYA – oszczędzaj na paliwie do 40 gr/l!

Rusza wakacyjna promocja dla klientów detalicznych stacji paliw MOYA. Już od 28 czerwca osoby korzystające z aplikacji Super MOYA będą mogły zaoszczędzić aż do 40 gr na litrze paliwa oraz do...
2024-06-21

Na stacjach MOYA rusza wielki wakacyjny konkurs „Podróż z MOYA”. Do wygrania ponad tysiąc atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na Bali

W te wakacje sieć stacji paliw MOYA zaprasza do wspólnej zabawy! Już od 21 czerwca rusza wyjątkowy konkurs „Podróż z MOYA”, w którym na uczestników czekają nagrody rzeczowe i vouchery, w...