Dedykowany flocie program MOYA Firma zyskał nowe logo. Zmiana jest odzwierciedleniem rozwoju, jaki dokonuje się w zakresie oferty flotowej MOYA: konsekwentnego rozszerzania usług i wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej programu MOYA Firma będzie odbywało się stopniowo.
Nowy znak jest dynamiczny, lekki i spójny ze stylistyką prężnie rozwijającej się sieci stacji paliw, jaką jest MOYA. Uproszczone logo jest bardziej czytelne oraz odzwierciedla innowacyjny i dynamiczny charakter firmy.
Zmiana logo MOYA Firma to przede wszystkim komunikat dla obecnych i przyszłych klientów, informujący o ciągłych udoskonaleniach w zakresie oferty flotowej oraz nadążaniu za zmieniającymi się oczekiwaniami rynku. Segment usług dla floty od samego początku stanowił istotny filar rozwoju sieci MOYA, a nowa identyfikacja wizualna programu jest potwierdzeniem, że firma podąża za rozwojem w tym obszarze i nieustannie podnosi jakość produktów i usług.
Proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej MOYA Firma będzie odbywał się stopniowo. W pierwszej kolejności nowe logo pojawi się na odświeżonych kartach MOYA Firma, wydawanych nowym i obecnym klientom, których karty zbliżają się do końca okresu ważności. Nowy znak będzie pojawiał się również stopniowo na nowych, szybko rotujących materiałach marketingowych - ulotki, naklejki, tablice. Oznaczenia dotyczące programu MOYA Firma, znajdujące się na stałych elementach stacji, jak np. pylon cenowy, będą wymieniane sukcesywnie wraz z planowanymi modernizacjami.