2018-02-28

Rusza promocja MOYA DRUŻYNA z kolorowymi pluszakami – bohaterami filmów DreamWorks

Od 1 marca do 1 czerwca 2018 klienci stacji MOYA mogą zbierać naklejki na karcie rabatowej uprawniającej do zakupu pluszaków z najpopularniejszych bajek DreamWorks w atrakcyjnych cenach.

MOYA DRUŻYNA to wyjątkowa kolekcja pluszaków, którą tworzą kultowe postacie z najpopularniejszych bajek DreamWorks: Madagaskar, Shrek, Kung Fu Panda, Trolle  i Jak wytresować smoka.

Każda wizyta na stacji MOYA jest okazją nie tylko do zatankowania wysokiej jakości paliwa, ale również do zdobycia rabatu na słodkie pluszaki, będące kultowymi postaciami z najpopularniejszych dziecięcych produkcji.

„Stale staramy się rozwijać ofertę promocyjną na stacjach MOYA i dostarczać klientom dodatkowych powodów do częstszych wizyt. Wierzę, że dostępne w aktualnej promocji pluszowe zabawki przypadną do gustu zarówno najmłodszym, jak i dojrzałym klientom, a ich obecność będzie dodatkowym powodem do rodzinnych wizyt na naszych stacjach” - mówi Monika Ostaszewska, Marketing Manager marki MOYA.

Specjalnie przygotowany, na potrzeby promocji, zestaw pluszowych zabawek to aż 12 postaci: Alex, Król Julian i Gloria z filmu „Madagaskar”, Shifu, Po i Tygrysica z „Kung Fu Panda”, Szczerbatek - główny bohater „Jak wytresować smoka”, Poppy i Mruk z „Trolli” oraz Osioł, Shrek i Kot w butach ze „Shreka”. W czasie promocji stacje będą oferowały pluszaki z kolekcji MOYA Drużyna z 60% rabatem w cenie 19,99 zł, a także w pełnej cenie detalicznej - 49,99 zł.

By uzyskać rabat na zakup produktów z kolekcji MOYA Drużyna należy zebrać 5 znaczków - naklejek na kartę kolekcjonerską, wręczaną przy odbiorze pierwszego znaczka. Do odbioru jednego znaczka uprawniają zakupy na różne kwoty w zależności od rodzaju płatności lub wybranego asortymentu z oferty stacji. Jeden znaczek to: każde 50 zł wydane na tankowanie w formie płatności gotówką lub kartą płatniczą; każde 200 zł płatności dokonywanych kartami flotowymi (MOYA Firma, UTA, DKV, Eurowag i IQ); każde 10 zł na produkty z aktualnej oferty Caffe MOYA; każde 10 zł wydane na produkty z logo MOYA (płyny do spryskiwaczy, napój MOYA Energia, zawieszka zapachowa lub zapalniczka).

Promocja trwa od 1 marca do 1 czerwca 2018 r. lub do wyczerpania produktów z kolekcji MOYA Drużyna na danej stacji. Punkty można zbierać do 1 czerwca, a produkty odbierać do 15 czerwca 2018 r.

Więcej informacji o promocji, w tym jej regulamin, dostępnych jest na podstronie oraz na stacjach sieci MOYA.

Ostatnie Aktualności

2025-07-01

Wakacyjna promocja MOYA – paliwo taniej do 40 gr/l i ładowanie za 1,79 zł/kWh

MOYA, trzecia największa sieć paliwowa w Polsce, rusza z wakacyjną promocją. Już od 1 lipca na stacjach MOYA zatankujemy paliwo nawet do 40 groszy taniej za litr. Każdy klient będzie mógł...
2025-06-24

Gotówka zawsze pod ręką – usługa cashback na stacjach MOYA

23 czerwca ruszyła kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Organizatorem akcji jest Fundacja Polska Bezgotówkowa, a w gronie jej...
2025-06-18

Multienergetyczna karta flotowa MOYA firma ponownie doceniona w plebiscycie Fleet Derby

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny zdobyła prestiżową nagrodę w konkursie magazynu Fleet. W tegorocznej edycji plebiscytu Fleet Derby multienergetyczna karta MOYA firma została uznana za...
2025-06-18

Udany debiut Gosi Prus na szutrowych trasach Rajdu Polski

Wspierana m.in. przez markę MOYA, Gosia Prus wraz ze swoim pilotem Marcinem Lisickim ukończyli 81. Rajd Polski – jedną z najbardziej wymagających rund w krajowym kalendarzu rajdowym. W swoim...
2025-06-16

Nowa stacja paliw MOYA w Ciścu. Na start rabaty 50 gr/l paliwa oraz kawa i hot-dog za 1 zł

We wtorek 17 czerwca odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Ciścu. To nowoczesny obiekt zlokalizowany przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 101 – na trasie Węgierska...
2025-06-05

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór...