2018-02-28

Rusza promocja MOYA DRUŻYNA z kolorowymi pluszakami – bohaterami filmów DreamWorks

Od 1 marca do 1 czerwca 2018 klienci stacji MOYA mogą zbierać naklejki na karcie rabatowej uprawniającej do zakupu pluszaków z najpopularniejszych bajek DreamWorks w atrakcyjnych cenach.

MOYA DRUŻYNA to wyjątkowa kolekcja pluszaków, którą tworzą kultowe postacie z najpopularniejszych bajek DreamWorks: Madagaskar, Shrek, Kung Fu Panda, Trolle  i Jak wytresować smoka.

Każda wizyta na stacji MOYA jest okazją nie tylko do zatankowania wysokiej jakości paliwa, ale również do zdobycia rabatu na słodkie pluszaki, będące kultowymi postaciami z najpopularniejszych dziecięcych produkcji.

„Stale staramy się rozwijać ofertę promocyjną na stacjach MOYA i dostarczać klientom dodatkowych powodów do częstszych wizyt. Wierzę, że dostępne w aktualnej promocji pluszowe zabawki przypadną do gustu zarówno najmłodszym, jak i dojrzałym klientom, a ich obecność będzie dodatkowym powodem do rodzinnych wizyt na naszych stacjach” - mówi Monika Ostaszewska, Marketing Manager marki MOYA.

Specjalnie przygotowany, na potrzeby promocji, zestaw pluszowych zabawek to aż 12 postaci: Alex, Król Julian i Gloria z filmu „Madagaskar”, Shifu, Po i Tygrysica z „Kung Fu Panda”, Szczerbatek - główny bohater „Jak wytresować smoka”, Poppy i Mruk z „Trolli” oraz Osioł, Shrek i Kot w butach ze „Shreka”. W czasie promocji stacje będą oferowały pluszaki z kolekcji MOYA Drużyna z 60% rabatem w cenie 19,99 zł, a także w pełnej cenie detalicznej - 49,99 zł.

By uzyskać rabat na zakup produktów z kolekcji MOYA Drużyna należy zebrać 5 znaczków - naklejek na kartę kolekcjonerską, wręczaną przy odbiorze pierwszego znaczka. Do odbioru jednego znaczka uprawniają zakupy na różne kwoty w zależności od rodzaju płatności lub wybranego asortymentu z oferty stacji. Jeden znaczek to: każde 50 zł wydane na tankowanie w formie płatności gotówką lub kartą płatniczą; każde 200 zł płatności dokonywanych kartami flotowymi (MOYA Firma, UTA, DKV, Eurowag i IQ); każde 10 zł na produkty z aktualnej oferty Caffe MOYA; każde 10 zł wydane na produkty z logo MOYA (płyny do spryskiwaczy, napój MOYA Energia, zawieszka zapachowa lub zapalniczka).

Promocja trwa od 1 marca do 1 czerwca 2018 r. lub do wyczerpania produktów z kolekcji MOYA Drużyna na danej stacji. Punkty można zbierać do 1 czerwca, a produkty odbierać do 15 czerwca 2018 r.

Więcej informacji o promocji, w tym jej regulamin, dostępnych jest na podstronie oraz na stacjach sieci MOYA.

Ostatnie Aktualności

2025-09-25

Butelki, parasole, części samochodów. Wolontariusze z MOYA sprzątali Wisłę

Ponad 400 kilogramów śmieci, osiem opon, elementy samochodowe, parasol plażowy, setki butelek, a nawet skorupa kokosa ze słomką. To bilans akcji sprzątania nad Wisłą w Ciszycy, w której...
2025-09-19

Nowa stacja paliw MOYA w Obłaczkowie. Na start paliwo w super cenie 4,99 zł/l!

W piątek 19 września odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji MOYA paliw w Obłaczkowie. To kolejny punkt polskiej sieci stacji paliw, która należy do trzech największych w kraju i liczy...
2025-09-04

Smak Włoch w trasie, nowa zapiekanka w ofercie Caffe MOYA

MOYA, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, konsekwentnie rozwija swoje menu w ramach konceptu gastronomicznego Caffe MOYA. Tym razem na kierowców i pasażerów czeka wyjątkowa nowość,...
2025.08.22

GK Anwim opublikowała raport niefinansowy za 2024 r.

GK Anwim, właściciel sieci stacji paliw MOYA, opublikowała raport niefinansowy za 2024 rok. Dokument podsumowuje najważniejsze inicjatywy zrealizowane w minionym roku, wskazując ich wpływ na...
2025-08-01

MOYA ruszyła z serią videopodcastów „Śladem profesjonalistów”

Jak wygląda praca osoby, która jako pierwsza pojawia się na miejscu wypadku? Co oznacza odpowiedzialność, gdy w grę wchodzi życie drugiego człowieka? Jaką rolę w działaniach ratowniczych...
2025-07-22

MOYA świętuje zakończenie Wielkiej Wyprawy Maluchów: ponad 3 miliony złotych zebrane dla dzieci

Zakończyła się Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci – niezwykła, 17-dniowa inicjatywa charytatywna, która połączyła nostalgiczne emocje z ideą społecznego zaangażowania. MOYA jako partner...