Marka MOYA zanotowała awans na liście najcenniejszych polskich brandów TOP 200 Forbes. W najnowszym zestawieniu, sieć w niebiesko-czerwonych barwach, z awansem o jedno „oczko”, uplasowała się na 31. miejscu.
Metodologia zestawienia, podobnie jak przed rokiem, obejmowała badania konsumenckie oraz wartość finansową marek. Marki uwzględnione w klasyfikacji osiągnęły wartość aż 71 mld zł, aż o jedną trzecią więcej, niż przed rokiem. Wartość marki w zestawieniu TOP 200 Forbes wyrażona w PLN wynika z pozycji rynkowej wyrażonej wartością sprzedaży indeksowanej siłą danej marki oraz jej wkładem w wartość sprzedaży w kategorii.
Sieć stacji paliw MOYA składa się obecnie z ponad 430 punktów na terenie całej Polski, a do końca przyszłego roku będzie ich 500. Poza sprzedażą paliw, stacje w swoich sklepach przystacyjnych oferują szeroki asortyment towarów, w tym marki własne popularnych produktów, takich jak płyn do spryskiwaczy czy napoje energetyczne. Firma rozwija także koncept gastronomiczny Caffe MOYA, z bogatym wyborem napojów i przekąsek. Dzięki konsekwentnemu zagęszczaniu sieci oraz wprowadzanym nowoczesnym rozwiązaniom, takim jak aplikacja Super MOYA, szybko rośnie grono stałych klientów MOYA. Istotną część biznesu stanowią także klienci flotowi, którzy mogą skorzystać z programu MOYA firma, a dzięki akwizycji holenderskiej spółki The Fuel Company, usługi flotowe sieci dostępne są w całej Europie.