Marka MOYA, należąca do spółki Anwim S.A., została sklasyfikowana na 32. pozycji wśród najcenniejszych polskich marek. Ranking został stworzony przez firmę badawczą Minds & Roses na zlecenie redakcji miesięcznika Forbes.
Zestawienie zostało utworzone na podstawie wartości finansowej marek oraz badań konsumenckich, które zostały przeprowadzone na grupie 1263 ankietowanych. Zbadane zostały wartości brandów w branżach finansowej, handlu czy telekomunikacji. Łączna wartość marek wyróżnionych na liście TOP 200 wynosi 57,6 mld zł – 6,6 mld zł więcej niż przed rokiem.
W zestawieniu zostały wzięte pod uwagę wyłącznie te marki, które podlegają rzeczywistemu, świadomemu wyborowi wśród klientów końcowych, dlatego nie były klasyfikowane m.in. spółki energetyczne czy te, które funkcjonują wyłącznie w kanale B2B. Autorzy skoncentrowali się na markach, które swoją ofertę kierują do konsumentów.