Do znanych klientom paliwa ON MOYA Power, napojów energetyzujących MOYA Energia, gazowanej i niegazowanej wody MOYA, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, dochodzą batony MOYA Energia oraz soki owocowe MOYA. Poszerzanie portfolio produktów z logo sieci jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju marki.
Od kilku lat obserwujemy dynamiczny wzrost znaczenia marek własnych w koszyku zakupowym polskiego konsumenta. W raporcie Deloitte „Global state of consumer tracker”
[1] wykazano, że aż 30 proc. badanych, gdy tylko ma taką możliwość, wybiera w sklepach produkty marek własnych.
- Stacje paliw już od dawna nie ograniczają swojej działalności tylko do sprzedaży paliw. Zarówno w sklepach, jak i w koncepcie gastronomicznym Caffe MOYA konsekwentnie rozwijamy ofertę produktów pozapaliwowych. Za marką MOYA stoi najlepsza jakość w rozsądnej cenie. Produkty, które sygnujemy naszym logo są dla konsumentów bardzo atrakcyjne. Wiedzą oni, że konkurujące z największymi markami opakowanie kryje również doskonały smak i wysoką jakość. Za decyzjami o wprowadzeniu do portfolio marki własnej nowych produktów stoją konkretne dane: w kategorii napojów energetyzujących w 2019 r., MOYA Energia miała udziały w sprzedaży na poziomie 12%, a MOYA Woda na poziomie 21% – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych MOYA, członek zarządu Anwim S.A.
W grudniu na sklepowe półki stacji paliw MOYA trafią nowe produkty: batony energetyczne i proteinowe MOYA Energia oraz, wyprodukowane z myślą o dużych i małych klientach, soki owocowe MOYA wzbogacone witaminą C. Dodatkowo, w odświeżonej, nowoczesnej szacie graficznej wrócą zawieszki zapachowe i wyprodukowane przez markę Clipper dla MOYA zapalniczki.
Batony MOYA Energia to dietetyczne produkty o wysokiej jakości. Jest to typ „zdrowej przekąski” – bardzo popularnej i często wybieranej przez klientów sieci MOYA. W ofercie pojawią się dwa rodzaje: musli w polewie mlecznej i orzechami i baton proteinowy o smaku malinowym z czekoladą. Za ich smakiem stoi bogate doświadczenie producenta – Zakładów Przemysłu Cukierniczego Otmuchów S.A., który stworzył recepturę batonów specjalnie dla marki MOYA.
Z myślą o najmłodszych bywalcach stacji MOYA, we współpracy z Zakładami MIX S.A. w Kwidzynie stworzono soki owocowe marki własnej. W drugiej połowie grudnia do sprzedaży zostaną wprowadzone dwa popularne smaki – jabłkowy i pomarańczowy. Są to soki produkowane wyłącznie z naturalnych składników, bez konserwantów lub innych sztucznych utrwalaczy.
Dwa z produktów marki własnej – zawieszki zapachowe MOYA oraz zapalniczki – przechodzą właśnie metamorfozę i jeszcze przed końcem tego roku zadebiutują w nowej odsłonie. Zawieszki odświeżające do aut nie tylko zmienią kształt i wyróżniać się będą oryginalnym designem, ale przede wszystkim zmienią zapach – poza ulubionymi przez kierowców aromatami, pojawią się nowe, inspirujące nuty. Za nową odsłoną zapalniczek MOYA stoi wspomniana firma Clipper, słynąca z najlepszej jakości produktów. Projekt graficzny opracował popularny artysta – Szymon Chwalisz.
Spółka Anwim S.A. planuje dalsze inwestycje w obszar marki własnej. Zgodnie z założeniami firma chce, aby w każdej kategorii sprzedawanych w sklepie produktów znajdował się przynajmniej jeden indeks w marce MOYA. Obecnie prowadzone są intensywne rozmowy na temat przygotowania kolejnych produktów.