2021-06-01

Cenne nagrody do wygrania w konkursie MOYA i PepsiCo

7 czerwca 2021 r. rozpocznie się konkurs organizowany przez sieć stacji paliw MOYA oraz PepsiCo. Aby wziąć w nim udział należy zakupić zestaw promocyjny w Caffe MOYA i odpowiedzieć na proste pytanie. Nagrodą główną jest telewizor Sony AG9 Master Series 55’’.

Oprócz tego, co tydzień do wygrania jest 5 kamer samochodowych DUO oraz 10 samochodowych uchwytów na smartfon z indukcyjnym ładowaniem. Konkurs będzie trwał do 27 czerwca br.

Wszyscy klienci stacji paliw MOYA, którzy chcą wziąć udział w konkursie, powinni w okresie od 7.06.2021 do 27.06.2021 roku dokonać zakupu co najmniej jednego zestawu promocyjnego w Caffe MOYA i zachować oryginał paragonu. W skład zestawu promocyjnego wchodzi Hot-dog z Mega Kiełbasą lub Hot-dog z Mega Kiełbasą Białą i wybrany napój o pojemności 0,5 l (konkursem objęte są: Pepsi, Pepsi Bez Kalorii, Mirinda, 7Up i Lipton Ice Tea). Następnie należy dokonać zgłoszenia do konkursu poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej www.moyapepsi.pl, i kreatywnie dokończyć zdanie „MOYA i Pepsi to zawsze…”.  
MOYA i Pepsi to z pewnością smakowite połączenie – szybki, sycący posiłek na drogę i dawka pozytywnej energii. Jednak w Caffe MOYA oferujemy coś więcej niż tylko zaspokojenie głodu. Serwujemy również emocje związane z konkursem, które wspólnie z PepsiCo będziemy rozpalać u naszych klientów. Wystarczy kupić jeden z zestawów promocyjnych i wykazać się kreatywnością, proponując atrakcyjne hasło ilustrujące naszą zabawę. Do wygrania są cenne nagrody, dlatego zachęcamy wszystkich klientów MOYA do wzięcia udziału w konkursie.
Monika Ostaszewska, marketing manager z Anwim S.A.
Cieszymy się na współpracę PepsiCo z siecią sieć stacji paliw MOYA, dzięki czemu możemy wspólnie wywołać uśmiech na twarzach konsumentów. Jesteśmy przekonani, że konkurs stanie się kolejnym silnym impulsem, by widząc z daleka logo stacji MOYA zdecydować się na chwilę odpoczynku i skorzystać z naszej połączonej oferty.
Julian Krzyżanowski, menedżer ds. komunikacji zewnętrznej w PepsiCo
Lista Laureatów (w postaci imienia, pierwszej litery nazwiska) będzie publikowana sukcesywnie na stronie internetowej www.moyapepsi.pl. Tam także znajduje się regulamin konkursu.

Ostatnie Aktualności

2025-06-24

Gotówka zawsze pod ręką – usługa cashback na stacjach MOYA

23 czerwca ruszyła kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Organizatorem akcji jest Fundacja Polska Bezgotówkowa, a w gronie jej...
2025-06-18

Multienergetyczna karta flotowa MOYA firma ponownie doceniona w plebiscycie Fleet Derby

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny zdobyła prestiżową nagrodę w konkursie magazynu Fleet. W tegorocznej edycji plebiscytu Fleet Derby multienergetyczna karta MOYA firma została uznana za...
2025-06-18

Udany debiut Gosi Prus na szutrowych trasach Rajdu Polski

Wspierana m.in. przez markę MOYA, Gosia Prus wraz ze swoim pilotem Marcinem Lisickim ukończyli 81. Rajd Polski – jedną z najbardziej wymagających rund w krajowym kalendarzu rajdowym. W swoim...
2025-06-16

Nowa stacja paliw MOYA w Ciścu. Na start rabaty 50 gr/l paliwa oraz kawa i hot-dog za 1 zł

We wtorek 17 czerwca odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Ciścu. To nowoczesny obiekt zlokalizowany przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 101 – na trasie Węgierska...
2025-06-05

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór...
2025-06-02

Anwim wysoko w rankingu „200 Największych Polskich Firm” Wprost

Anwim S.A., właściciel marki MOYA, zajął 25. miejsce w rankingu największych polskich spółek przygotowanej przez Tygodnik Wprost. Operator najdynamiczniej rozwijającej się sieci stacji paliw...