2023-01-16

Ekologiczne karty paliwowe MOYA ze złotym Laurem Konsumenta

W prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta 2023 klienci docenili markę MOYA i jej ekologiczne karty paliwowe. Karty MOYA firma zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyclingu, wzbogaconego o dodatek przyspieszający ich biodegradację. Na to innowacyjne rozwiązanie oddano aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)”. 

Karty paliwowe to jedno z wielu ekologicznych rozwiązań wprowadzanych przez sieć paliw MOYA. Firma skupia się na wyzwaniach, jakie stoją przed całą branżą paliwową, czyli transformacji energetycznej i zwiększaniem udziału w miksie energetycznym odnawialnych źródeł energii. Jednym ze strategicznych celów firmy Anwim, właściciela marki MOYA, jest także maksymalne obniżenie śladu węglowego produkowanego przez stacje. Wybrane stacje wyposażane są m.in. w ekologiczne źródła ogrzewania, jak pompy ciepła, energooszczędne systemy oświetlenia czy panele fotowoltaiczne. 

Ekologiczne karty paliwowe zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu. Co więcej, dodatek, który został użyty w produkcji tego materiału, przyspiesza ich biodegradację. Proces biodegradacji materiału, z którego zostały wyprodukowane karty, zachodzi w środowiskach bogatych w mikroby, takich jak biologicznie aktywne składowiska odpadów. Materiał przyciąga mikroby do produktu, pozwalając im kolonizować swoją powierzchnię. Gdy bakterie założą kolonię, wydzielają kwasy rozkładające łańcuch polimeru. Drobnoustroje wykorzystują szkielet węglowy łańcucha polimerowego jako źródło energii i traktują tworzywo jako pożywienie. 

Konsumenci nagrodzili ekologiczne karty paliwowe MOYA złotym Laurem Konsumenta – aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)” oddano na to innowacyjne rozwiązanie. 

Plebiscyt Laur Konsumenta organizowany jest od 2004 roku przez redakcję „Stron Biznesu”, dodatku ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. Jest jednym z pierwszych i jednocześnie najbardziej prestiżowych certyfikatów konsumenckich w Polsce i opiera się na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów. Jest odzwierciedleniem tego, jak konsumenci postrzegają produkt lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności. 

Ostatnie Aktualności

2025-02-26

Nowa stacja paliw MOYA w Koszalinie. Super promocje na start!

Na mapie Koszalina pojawiła się stacja paliw MOYA. Nowo wybudowany obiekt w niebiesko-czerwonych barwach znajduje się przy trasie S6 (węzeł Koszalin Wschód). Na klientów czekają liczne...
2025-02-13

Walentynki w Caffe MOYA – gorąca promocja dla każdego!

14 lutego 2025 r. Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA zaprasza do skorzystania z wyjątkowej walentynkowej promocji. Tego dnia przy zakupie małej kawy lub innego ciepłego napoju, drugi otrzymamy...
2025-02-13

Ważna informacja dla uczestników programu Super MOYA!

Punkty zgromadzone w 2024 roku w ramach programu lojalnościowego Super MOYA zostaną umorzone z dniem 31 marca 2025 roku. To idealny moment, aby je wykorzystać! Wymień swoje punkty na nagrody lub...
2025-02-11

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce!

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe...
2024-12-31

Nowa stacja paliw MOYA w Garwolinie

Sieć stacji paliw MOYA otwiera kolejny punkt w województwie mazowieckim. Nowa stacja znajduje się w Garwolinie, tuż przy trasie S17. Jest to obiekt obsługowy, ze sklepem wielobranżowym oraz...
2024-12-20

Aplikacja Super MOYA: Teraz dostępna w pięciu nowych krajach!

Z przyjemnością informujemy, że aplikacja Super MOYA rozszerza swoją dostępność i teraz umożliwia rejestrację użytkownikom z Niemiec, Słowacji, Czech, Ukrainy oraz Litwy. Dzięki temu nasi...