2023-01-16

Ekologiczne karty paliwowe MOYA ze złotym Laurem Konsumenta

W prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta 2023 klienci docenili markę MOYA i jej ekologiczne karty paliwowe. Karty MOYA firma zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyclingu, wzbogaconego o dodatek przyspieszający ich biodegradację. Na to innowacyjne rozwiązanie oddano aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)”. 

Karty paliwowe to jedno z wielu ekologicznych rozwiązań wprowadzanych przez sieć paliw MOYA. Firma skupia się na wyzwaniach, jakie stoją przed całą branżą paliwową, czyli transformacji energetycznej i zwiększaniem udziału w miksie energetycznym odnawialnych źródeł energii. Jednym ze strategicznych celów firmy Anwim, właściciela marki MOYA, jest także maksymalne obniżenie śladu węglowego produkowanego przez stacje. Wybrane stacje wyposażane są m.in. w ekologiczne źródła ogrzewania, jak pompy ciepła, energooszczędne systemy oświetlenia czy panele fotowoltaiczne. 

Ekologiczne karty paliwowe zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu. Co więcej, dodatek, który został użyty w produkcji tego materiału, przyspiesza ich biodegradację. Proces biodegradacji materiału, z którego zostały wyprodukowane karty, zachodzi w środowiskach bogatych w mikroby, takich jak biologicznie aktywne składowiska odpadów. Materiał przyciąga mikroby do produktu, pozwalając im kolonizować swoją powierzchnię. Gdy bakterie założą kolonię, wydzielają kwasy rozkładające łańcuch polimeru. Drobnoustroje wykorzystują szkielet węglowy łańcucha polimerowego jako źródło energii i traktują tworzywo jako pożywienie. 

Konsumenci nagrodzili ekologiczne karty paliwowe MOYA złotym Laurem Konsumenta – aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)” oddano na to innowacyjne rozwiązanie. 

Plebiscyt Laur Konsumenta organizowany jest od 2004 roku przez redakcję „Stron Biznesu”, dodatku ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. Jest jednym z pierwszych i jednocześnie najbardziej prestiżowych certyfikatów konsumenckich w Polsce i opiera się na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów. Jest odzwierciedleniem tego, jak konsumenci postrzegają produkt lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności. 

Ostatnie Aktualności

2024-04-22

Marka MOYA ponownie wesprze Maraton Sztafet

18 maja biegacze z całej Polski spotkają się w Warszawie, by wziąć udział w XVIII Maratonie Sztafet. Organizowana przez Fundację „Maraton Warszawski” impreza odbędzie się w żoliborskim...
2024-04-15

Moya wraca na rajdowe odcinki z TVN Turbo Rally Team w sezonie 2024

Sieć stacji paliw MOYA kontynuuje współpracę z TVN Turbo Rally Team, wspierając rajdowe dążenia załogi Łukasza Byśkiniewicza i Daniela Siatkowskiego w nadchodzącym sezonie Rajdowych...
2024-04-04

Nowa stacja paliw MOYA w województwie warmińsko-mazurskim

Sieć MOYA powiększyła się o kolejną stację w województwie warmińsko-mazurskim. Nowy punkt w niebiesko-czerwonych barwach oferuje wysokiej jakości paliwo, klimatyczny koncept gastronomiczny...
2024-03-29

Mega promocje z okazji otwarcia nowej stacji MOYA w Chorzowie

W Chorzowie przy ul. 3 Maja 179 została otwarta nowa stacja paliw popularnej sieci MOYA. Obiekt oferuje benzynę PB95, olej napędowy ON i uszlachetniony ON MOYA Power, LPG oraz płyn AdBlue....
2024-03-26

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest...
2024-03-20

Sieć MOYA z dwoma nowymi stacjami paliw w Małopolsce

W województwie małopolskim sieć MOYA otworzyła dziś aż dwie nowe stacje. Oba punkty działają w modelu franczyzowym i mają jednego właściciela. Stacje oferują wysokiej jakości paliwo,...