2023-01-16

Ekologiczne karty paliwowe MOYA ze złotym Laurem Konsumenta

W prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta 2023 klienci docenili markę MOYA i jej ekologiczne karty paliwowe. Karty MOYA firma zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyclingu, wzbogaconego o dodatek przyspieszający ich biodegradację. Na to innowacyjne rozwiązanie oddano aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)”. 

Karty paliwowe to jedno z wielu ekologicznych rozwiązań wprowadzanych przez sieć paliw MOYA. Firma skupia się na wyzwaniach, jakie stoją przed całą branżą paliwową, czyli transformacji energetycznej i zwiększaniem udziału w miksie energetycznym odnawialnych źródeł energii. Jednym ze strategicznych celów firmy Anwim, właściciela marki MOYA, jest także maksymalne obniżenie śladu węglowego produkowanego przez stacje. Wybrane stacje wyposażane są m.in. w ekologiczne źródła ogrzewania, jak pompy ciepła, energooszczędne systemy oświetlenia czy panele fotowoltaiczne. 

Ekologiczne karty paliwowe zostały wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu. Co więcej, dodatek, który został użyty w produkcji tego materiału, przyspiesza ich biodegradację. Proces biodegradacji materiału, z którego zostały wyprodukowane karty, zachodzi w środowiskach bogatych w mikroby, takich jak biologicznie aktywne składowiska odpadów. Materiał przyciąga mikroby do produktu, pozwalając im kolonizować swoją powierzchnię. Gdy bakterie założą kolonię, wydzielają kwasy rozkładające łańcuch polimeru. Drobnoustroje wykorzystują szkielet węglowy łańcucha polimerowego jako źródło energii i traktują tworzywo jako pożywienie. 

Konsumenci nagrodzili ekologiczne karty paliwowe MOYA złotym Laurem Konsumenta – aż 42% głosów w kategorii „ekologiczne strategie w biznesie (rynek paliw)” oddano na to innowacyjne rozwiązanie. 

Plebiscyt Laur Konsumenta organizowany jest od 2004 roku przez redakcję „Stron Biznesu”, dodatku ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. Jest jednym z pierwszych i jednocześnie najbardziej prestiżowych certyfikatów konsumenckich w Polsce i opiera się na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów. Jest odzwierciedleniem tego, jak konsumenci postrzegają produkt lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności. 

Ostatnie Aktualności

2024-05-16

Nowa stacja paliw MOYA w Ostrowcu Świętokrzyskim

Sieć MOYA powiększyła się o kolejną stację paliw w województwie świętokrzyskim. To franczyzowy obiekt z wysokiej jakości paliwem, sklepem wielobranżowym oraz kącikiem gastronomicznym Caffe...
2024-05-10

Sieć MOYA otworzyła kolejną stację na Podkarpaciu

W miejscowości Zbydniów w województwie podkarpackim została dziś otwarta nowa stacja paliw MOYA. Punkt w charakterystycznych niebiesko-czerwonych barwach to stacja franczyzowa, która oferuje...
2024-05-08

Hot dog sycylijski – nowy przysmak w Caffe MOYA

Marka MOYA dynamicznie rozwija swoją ofertę pozapaliwową w całej Polsce, stawiając na najwyższą jakość produktów i usług. Od 8 maja w Caffe MOYA na klientów czeka nowy przysmak, a wraz z...
2024-04-29

Nowa stacja paliw MOYA na Mazowszu

Sieć MOYA otworzyła kolejną stację paliw w województwie mazowieckim. Nowo wybudowany obiekt położony jest w miejscowości Szczęsna, na trasie Głuchów-Grójec. Punkt w niebiesko-czerwonych...
2024-04-26

Anwim S.A. ogłosił przetarg na realizację stacji ładowań pojazdów elektrycznych

Anwim S.A., właściciel sieci MOYA, ogłasza przetarg na budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stacjach paliw MOYA. Projekt realizowany jest w ramach...
2024-04-26

Aplikacja Super MOYA świętuje urodziny! Wyjątkowe promocje już od 26 kwietnia

Mija rok od uruchomienia aplikacji dla klientów indywidualnych sieci stacji paliw MOYA. Z tej okazji od 26 kwietnia do 5 maja będzie można skorzystać z wyjątkowych promocji i rabatów na paliwo....