W kwietniu br. sieć stacji paliw MOYA uruchomiła aplikację mobilną dla klientów indywidualnych, Super MOYA. To wygodne narzędzie lojalnościowe na co dzień oferuje szereg rabatów i promocji dla klientów stacji paliw MOYA. Po zaledwie pięciu miesiącach obecności na rynku, rozwiązanie to zyskało ponad 450 tys. aktywnych użytkowników, co stanowi znakomity wynik.
MOYA jest najszybciej rozwijającą się w Polsce siecią stacji paliw i posiada już 430 punktów w całym kraju. Stacje MOYA oferują klientom najwyższą jakość paliwa oraz szeroki zakres produktów i usług. Wprowadzona w kwietniu br. aplikacja Super MOYA to nowoczesne i wygodne rozwiązanie dla klientów indywidualnych, którzy mają możliwość gromadzenia punktów lojalnościowych za każdorazowe tankowanie i zakupy na dowolnej stacji sieci. Punkty można wymieniać na atrakcyjne nagrody, takie jak rabaty na paliwo czy produkty dostępne np. w strefie gastronomicznej Caffe MOYA. Oprócz tego, dzięki aplikacji, klienci skorzystać mogą z licznych promocji wprowadzanych przez sieć MOYA, takich jak wakacyjna akcja promocyjna, gdy zniżki na paliwo sięgały 40 groszy.
Aplikacja Super MOYA to intuicyjne i łatwe w obsłudze rozwiązanie. Panel główny zawiera przydatne informacje, takie jak liczba punktów lojalnościowych, dostępne nagrody oraz aktualne oferty, z których można skorzystać. Ponadto, użytkownicy mają dostęp do mapy z lokalizacjami stacji MOYA w całym kraju, co ułatwia znalezienie najbliższego obiektu.
Aplikacja Super MOYA jest dostępna do pobrania za darmo na urządzenia z systemem iOS i Android. Na stacjach paliw MOYA znajdują się plakaty z QR kodami, które przekierowują użytkowników do strony z linkami do instalacji aplikacji. Proces rejestracji zajmuje tylko chwilę.