MOYA to najdynamiczniej rozwijająca się sieć stacji paliw, która ma już ponad 430 punktów w całej Polsce. Większość stacji wyposażona jest w sklep typu convenience i koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe MOYA, oferujący ciepłe i zimne napoje oraz posiłki i przekąski.
Anwim S.A., właściciel sieci MOYA ogłasza przetarg ofertowy na usługi audytowania stacji MOYA w zakresie bezpieczeństwa żywności i procedur HACCP.
Szczegóły przetargu
W celu zapewnienia najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa żywności na stacjach paliw MOYA, Anwim S.A., na platformie Logintrade, ogłasza przetarg ofertowy na usługi audytowania w zakresie bezpieczeństwa żywności i procedur HACCP na 376 stacjach paliw, z możliwością uwzględnienia dodatkowych 100 nowych lokalizacji w ciągu dwóch najbliższych lat. Audyty będą sprawdzać procedury bezpieczeństwa żywności na obszarach front line, back line, zaplecza i strefy kawowej. Czas trwania audytu na danej stacji nie powinien przekroczyć jednej godziny. Osoby przeprowadzające audyty będą musiały posiadać wymagane uprawnienia, w tym książeczki SANEPID umożliwiające wejście w strefy przygotowania i obróbki żywności.
Audyty będą przeprowadzane dwa razy w roku w każdej lokalizacji, z opcją audytu poprawkowego w razie niezaliczenia, co oznacza maksymalnie cztery audyty rocznie na jednej stacji. Audyty będą realizowane w oparciu o formularz audytu, który zostanie opracowany wspólnie z kontrahentem. Audyty będą rozłożone w dwóch trzymiesięcznych turach, w drugim i czwartym kwartale. W ramach audytu dostawca będzie zobowiązany do zbierania dokumentacji fotograficznej, którą udostępni firmie Anwim S.A. Wyniki audytów zostaną dostarczone w formie elektronicznej w ciągu 24 godzin od ich zakończenia. Dodatkowo, kontrahent, który wygra przetarg, zostanie zobowiązany do rewizji i aktualizacji dokumentacji HACCP Caffe MOYA zgodnie z ustalonymi przez strony kierunkami, co ma na celu uproszczenie istniejącej dokumentacji.
Zapraszamy zainteresowane podmioty do składania ofert do 15 listopada br. za pomocą platformy Logintrade. Szczegółowe kryteria wyboru dostawcy usług znajdują się na stronie:
***
Koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe MOYA rozwijany jest od 2009 roku, kiedy na rynku działalność rozpoczęła marka MOYA. Początkowo oferował przede wszystkim napoje gorące – kawę, herbatę, a z posiłków – hot-dogi. Z czasem menu było systematycznie rozszerzane. Dziś Caffe MOYA oferuje szeroką gamę posiłków oraz przekąsek, takich jak zapiekanki, świeże kanapki, pierogi, focaccie, pizze czy burgery. Oferta gastronomiczna dostępna jest na niemal wszystkich stacjach obsługowych sieci MOYA.