Na stacjach MOYA pojawiły się maskotki ANGRY BIRDS! Wystartował nowy program kolekcjonerski, i jak poprzednie tego rodzaju akcje, przyczyni się do wzrostu sprzedaży paliwa.
W 2009 roku świat zwariował na punkcie stworzonej przez firmę Revio Mobile gry ANGRY BIRDS. Szacuje się, że każdego miesiąca strzela ptakami do świń około 60 mln ludzi na całej planecie. Co więcej, w tym roku w kinach mogliśmy obejrzeć pełnometrażowy film ANGRY BIRDS!
W momencie ogromnego zainteresowania odwieczną wojną ptaków i świń, na stacjach sieci MOYA wystartował nowy program kolekcjonerski. Jego zasady są proste: od 24 sierpnia do 1 listopada Klienci stacji otrzymywać będą 1 punkt za każde wydane 50 zł (wyjątkiem są wybrane produkty z logo MOYA – tu 1 pkt przysługuje już za wydane 10 zł; oraz płatności kartami flotowymi, w których 1 pkt otrzymuje się za 200 zł). Po uzbieraniu kompletu 5 znaczków, Klient nabyć może jedną z sześciu maskotek z rabatem 70% (maskotki zakupić można także w cenie regularnej).
- Poprzednie programy kolekcjonerskie w sieci MOYA, jak chociażby wiosenna, z markami Kappa i Philips, miały bezpośrednie przełożenie na wzrost sprzedaży paliwa na stacjach. Jesteśmy przekonani, że nie inaczej będzie i tym razem, a ANGRY BIRDS przyciągną na stacje najmłodszych gości wraz z rodzicami – mówi Monika Kujawska, kierująca działem marketingu i reklamy w sieci MOYA.