Piątkowe (4.10) wydanie najpopularniejszego dziennika biznesowego w Polsce zamieściło artykuł nt. planów rozwoju sieci MOYA. Już sam tytuł publikacji w Pulsie Biznesu wskazuje kierunek tego rozwoju.
"Nasza spółka sprzedaje co 50. litr zużywanego paliwa w Polsce, i jest największym prywatnym polskim operatorem na rynku paliw płynnych" - mówi cytowany w tekście prezes spółki Anwim S.A., Rafał Pietrasina. "Co roku chcemy dodawać do sieci ok. 20 placówek franczyzowych (...) Mamy spójną koncepcję tego, jak stacje powinny wyglądać i jakie mieć standardy obsługi. Otwieramy na nich kąciki gastronomiczne, wstawiamy na półki produkty pod marką własną, dostarczamy system do obsługi kart flotowych i rabatowych, wreszcie wprowadziliśmy paliwo premium" - ofertę sieci MOYA opisuje Paweł Grzywaczewski, członek Zarządu Anwim S.A.
Więcej w pełnej wersji artykułu, załączonym poniżej. Zapraszamy do lektury!