Hot-dog z białą kiełbasą i sosem chrzanowym to gastronomiczna nowość, którą z początkiem lata sieć MOYA wprowadzi do oferty kącików Caffe MOYA. W sieciowych punktach gastronomicznych pojawią się także nowe, podświetlane w systemie LED ekspozytory menu.
Wprowadzenie nowej pozycji do oferty przekąsek ma związek z letnią aurą i trwającym sezonem grillowym. Do produktu zostały przygotowane materiały promocyjne w atrakcyjnej szacie graficznej.
Podświetlane w systemie LED ekspozytory menu to także nowość w kącikach Caffe MOYA. W czytelny sposób prezentować będą pełną ofertę menu Caffe MOYA, z możliwością wyraźnej ekspozycji produktów w danym momencie objętych promocją.
„Z jednej strony mamy apetyczną, kojarzącą się z latem propozycję gastronomiczną, z drugiej zaś skuteczny, przemawiający do klientów stacji sposób ekspozycji menu. Nowości te bez wątpienia wyraźnie wesprą sprzedaż w kącikach Caffe MOYA – mówi Monika Ostaszewska, kierownik działu marketingu w sieci MOYA – Dodając do tego zaplanowaną na letnie miesiące Wielką Loterię MOYA, otrzymujemy obraz mocnej, atrakcyjnej oferty przygotowanej przez sieć MOYA, z której korzyści czerpać będą zarówno Klienci, jak i nasi Partnerzy” – kończy Monika Ostaszewska.