2020-11-30

Anwim S.A. ogłasza przetarg na rebranding stacji eMILA

Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA, rozpoczyna proces rebrandingu stacji samoobsługowych przejętych od BM Reflex.

Spółka ogłosiła przetarg na przygotowanie i montaż wizualizacji zewnętrznej MOYA na 30 stacjach paliw eMILA. Oferty można składać do 4 grudnia br., a wymagany termin wykonania to 31 marca 2021 r. Docelowo, stacje samoobsługowe będą funkcjonowały jako MOYA typu express.
Przejęcie stacji eMILA odbywa się na podstawie umowy z 19 października br. pomiędzy Anwim S.A. a BM Reflex sp. z o.o., sp. k., dotychczasowym właścicielem stacji eMILA. Obecnie trwa proces operacyjnego przyłączania poszczególnych lokalizacji do sieci MOYA – każdego tygodnia włączane są trzy stacje eMILA. Ten etap zakończy się w lutym przyszłego roku. Stacje włączone operacyjnie do sieci MOYA przez pewien czas będą występowały w dotychczasowych, fioletowych barwach eMILA.
Anwim S.A. równolegle rozpoczął kolejny etap wdrażania samoobsługowych stacji eMILA i adaptacji ich do standardów sieci MOYA. Ogłoszony właśnie przetarg na wykonanie rebrandingu obejmuje realizację inwentaryzacji przedwdrożeniowych, przygotowanie koncepcji wizualno-kosztowej oraz montaż elementów wizualizacji zewnętrznej na 30 stacjach na terenie całego kraju.
Więcej szczegółów dla zainteresowanych podmiotów można uzyskać kontaktując się z Działem Wizualizacji i Projektów Stacji Anwim S.A. pod adresem e-mail: dzialwdrozen@anwim.pl.
MOYA, jako jedyna sieć w kraju, oferuje swoim klientom trzy rodzaje stacji: tradycyjne – obsługowe z wielobranżowym sklepem oraz Caffe MOYA, automatyczne – wyłącznie dla flotowych klientów biznesowych oraz MOYA express – stacje samoobsługowe dla klientów detalicznych i biznesowych.
- Marka MOYA funkcjonuje na polskim rynku już od ponad dziesięciu lat. Przez ten czas stała się synonimem najwyższej jakości, dobrych cen i komfortu związanego z pobytem na stacji paliw. Stacje samoobsługowe są dopełnieniem szerokiej oferty sieci MOYA, a ich zalety: możliwość szybkiego i bezkontaktowego uzupełnienia baku są szczególnie doceniane w tym pandemicznym okresie. Jestem przekonany, że stacje te będą pierwszym wyborem dla wielu naszych klientów, a w przyszłości staną się wizytówkami naszej sieci w miastach i w lokalizacjach, gdzie nie ma możliwości otworzenia tradycyjnej stacji paliw, wzbogaconej o sklep i koncept gastronomiczny Caffe MOYA – mówi Filip Puchalski, członek zarządu Anwim S.A.

Ostatnie Aktualności

2025-06-05

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór...
2025-05-29

MOYA wspiera sportowe emocje podczas LOTTO Strzegom Horse Trials

Sieć stacji paliw MOYA od lat aktywnie angażuje się w wydarzenia sportowe w całej Polsce, wspierając rywalizację, pasję i lokalne społeczności. W tym roku marka dołącza do grona partnerów...
2025-05-28

Nowa stacja paliw MOYA w Żernicy. Na start rabaty do 50 gr/l i kawa za 1 zł

W środę 28 maja odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Żernicy. To nowoczesny obiekt zlokalizowany przy ul. Gliwickiej 3 – na trasie Gliwice–Smolnica. Stacja działa 24...
2025-05-16

MOYA i Fundacja Jednym Śladem razem dla bezpieczeństwa na drogach

MOYA kontynuuje współpracę z Fundacją Jednym Śladem. W ramach partnerstwa, sieć stacji paliw wesprze fundację w realizacji jej zadań statutowych, czyli działalności ratowniczej, transportu...
2025-04-28

Rajd Świdnicki: Udane otwarcie sezonu dla Gosi Prus wspieranej przez MOYA

Rajd Świdnicki, inaugurujący sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, zakończył się wielkim sukcesem dla zespołu Gosi Prus, wspieranego przez MOYA Stacja. Dzięki świetnej jeździe...
2025-04-25

MOYA pobiegnie z Fundacją Poland Business Run

Sieć stacji paliw MOYA dołącza do grona sponsorów Poland Business Run – największej charytatywnej sztafety biznesowej w Polsce. W ramach współpracy marka nie tylko aktywnie wesprze...