2020-08-31

MOYA MISJA – nowa akcja lojalnościowa sieci MOYA ze SpongeBobem w roli głównej

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół.

Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach MOYA w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70%. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw MOYA w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe MOYA lub artykułów marki MOYA w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek MOYA). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – MOYA MISJA z rabatem nawet 70%. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
Program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim S A. Akcja wspiera fundację MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu MOYA MISJA przyczyni się do wsparcia działań fundacji.
– SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji MOYA i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – MOYA MISJA pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S A.
Akcja lojalnościowa SpongeBob MOYA MISJA będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

Ostatnie Aktualności

2024-09-13

Sieć MOYA nie zwalnia tempa! Powiększyła się o kolejne dwie stacje

MOYA, trzecia co do wielkości sieć stacji paliw w Polsce, rozszerza swoją działalność o dwie nowe lokalizacje - w Zborowicach w Małopolsce oraz w Swarzędzu w Wielkopolsce. W ramach swojej...
2024-09-05

W Caffe MOYA wystartowała pikantna promocja dla smakoszy! Nowa zapiekanka chorizo i wyjątkowe promocje!

Sieć stacji paliw MOYA dynamicznie rozwija swoją ofertę gastronomiczną, wprowadzając kolejne nowości. Od 4 września na większości stacji klienci będą mogli spróbować nowej zapiekanki...
2024-09-03

MOYA oficjalnym partnerem Rajdu Śląska

Marka MOYA, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, została oficjalnym partnerem Rajdu Śląska 2024. To jedno z najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju, będące jednocześnie...
2024-08-27

Atrakcyjne promocje na otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Jankowie Pierwszym

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła kolejny punkt w województwie wielkopolskim. To stacja obsługowa w miejscowości Janków Pierwszy, ze sklepem typu convenience oraz konceptem...
2024-08-08

Grupa Kapitałowa Anwim opublikowała raport niefinansowy za 2023 rok

Grupa Kapitałowa Anwim, właściciel sieci stacji paliw MOYA, zaprezentowała raport niefinansowy za 2023 rok. Materiał przygotowany został w oparciu o międzynarodowe standardy raportowania w...
2024-07-26

Międzynarodowy sukces wspieranego przez MOYA studenckiego projektu turbiny wiatrowej

Zespół GUST z Politechniki Łódzkiej odniósł spektakularny sukces na Międzynarodowym Konkursie Małych Turbin Wiatrowych, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Sustainability. Studenci z...