2020-08-31

MOYA MISJA – nowa akcja lojalnościowa sieci MOYA ze SpongeBobem w roli głównej

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół.

Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach MOYA w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70%. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw MOYA w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe MOYA lub artykułów marki MOYA w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek MOYA). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – MOYA MISJA z rabatem nawet 70%. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
Program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim S A. Akcja wspiera fundację MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu MOYA MISJA przyczyni się do wsparcia działań fundacji.
– SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji MOYA i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – MOYA MISJA pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S A.
Akcja lojalnościowa SpongeBob MOYA MISJA będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

Ostatnie Aktualności

2023-12-01

MOYA droga na Święta – ekskluzywna świąteczna playlista na Spotify

Sieć stacji MOYA zaprasza na muzyczną podróż z najpiękniejszymi zimowymi hitami. Od 1 grudnia na platformie Spotify dostępna jest ekskluzywna playlista "MOYA Droga na Święta". To 3 godziny...
2023-11-30

Łukasz Byśkiniewicz i MOYA na starcie 61. Rajdu Barbórka

Nadchodzący weekend upłynie pod znakiem 61. edycji Rajdu Barbórka, jednej z najbardziej spektakularnych i prestiżowych imprez rajdowych w Polsce. Jak co roku, wśród uczestników wydarzenia...
2023-11-27

Aromatyczna kawa w zimowej odsłonie. Nowa promocja w Caffe MOYA

Pyszna kawa z Caffe MOYA to nieodłączny towarzysz każdej podróży. Ekskluzywna mieszanka najlepszych odmian arabiki i robusty od lat podbija serca i podniebienia kawoszy. Sieć MOYA na zimę...
2023-11-24

Brzeszcze – nawa stacja paliw w sieci MOYA

W miejscowości Brzeszcze (woj. małopolskie) na trasie Oświęcim-Pszczyna została otwarta stacja paliw MOYA. Punkt w niebiesko-czerwonych barwach oferuje każdy rodzaj wysokiej jakości paliwa,...
2023-11-21

Napój ON Power – nowa energia od MOYA

Sieć stacji paliw MOYA wprowadza nową odsłonę swojego bestsellerowego napoju energetycznego. Nowa nazwa ON Power i nowoczesny design opakowania to wyraziste zmiany, które z pewnością...
2023-11-17

Podkarpacie z nową stacją MOYA

Sieć MOYA powiększyła się o kolejną stację. Nowy punkt w niebiesko-czerwonych barwach znajduje się w miejscowości Białobrzegi w województwie podkarpackim i oferuje wysokiej jakości paliwo,...