2020-08-31

MOYA MISJA – nowa akcja lojalnościowa sieci MOYA ze SpongeBobem w roli głównej

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół.

Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach MOYA w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70%. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw MOYA w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe MOYA lub artykułów marki MOYA w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek MOYA). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – MOYA MISJA z rabatem nawet 70%. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
Program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim S A. Akcja wspiera fundację MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu MOYA MISJA przyczyni się do wsparcia działań fundacji.
– SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji MOYA i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – MOYA MISJA pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S A.
Akcja lojalnościowa SpongeBob MOYA MISJA będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

Ostatnie Aktualności

2024-12-31

Nowa stacja paliw MOYA w Garwolinie

Sieć stacji paliw MOYA otwiera kolejny punkt w województwie mazowieckim. Nowa stacja znajduje się w Garwolinie, tuż przy trasie S17. Jest to obiekt obsługowy, ze sklepem wielobranżowym oraz...
2024-12-20

Aplikacja Super MOYA: Teraz dostępna w pięciu nowych krajach!

Z przyjemnością informujemy, że aplikacja Super MOYA rozszerza swoją dostępność i teraz umożliwia rejestrację użytkownikom z Niemiec, Słowacji, Czech, Ukrainy oraz Litwy. Dzięki temu nasi...
2024-12-19

MOYA dla lokalnej społeczności – wizyta Świętego Mikołaja w Jeleniej Górze

Firma Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA, ponownie zaangażowała się w działania na rzecz lokalnej społeczności. 6 grudnia 2024 roku, dzięki inicjatywie stacji MOYA nr 251 z Jeleniej...
2024-12-11

Nowa stacja paliw MOYA w Bieruniu. Mega promocje na start!

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła kolejny punkt w województwie śląskim. To stacja obsługowa w miejscowości Bieruń, ze sklepem wielobranżowym oraz konceptem gastronomiczno-kawiarnianym Caffe...
2024-12-09

Nowa stacja paliw MOYA w Zamościu.

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła kolejny punkt w Zamościu. To stacja obsługowa ze sklepem wielobranżowym oraz konceptem gastronomiczno-kawiarnianym Caffe MOYA. Nowa stacja MOYA w Zamościu...
2024-11-22

2 nowe stacje paliw MOYA w Rybniku. Moc atrakcji i promocji dla klientów!

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła dwa nowe punkty w Rybniku. Pierwszy, położony przy ul. Wodzisławskiej 180 to stacja obsługowa, ze sklepem wielobranżowym oraz Caffe MOYA. Drugi, zlokalizowany w...