2020-08-31

MOYA MISJA – nowa akcja lojalnościowa sieci MOYA ze SpongeBobem w roli głównej

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół.

Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach MOYA w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70%. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw MOYA w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe MOYA lub artykułów marki MOYA w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek MOYA). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – MOYA MISJA z rabatem nawet 70%. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
Program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim S A. Akcja wspiera fundację MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu MOYA MISJA przyczyni się do wsparcia działań fundacji.
– SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji MOYA i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – MOYA MISJA pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S A.
Akcja lojalnościowa SpongeBob MOYA MISJA będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

Ostatnie Aktualności

2024-07-26

Anwim z Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”

Firma Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA i sieci punktów ładowania MOYA energia, została uhonorowana Nagrodą Twórców Zieleni „Global Green Business”, przyznawaną przez społeczny...
2024-07-23

Anwim wysoko w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”

Anwim S.A. zajął wysoką, 22. pozycję w XVIII edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie” (d. Ranking Odpowiedzialnych Firm). To prestiżowe wyróżnienie podkreśla zaangażowanie i...
2024-07-18

Marka MOYA ze strefą relaksu na Off Festival

Marka MOYA będzie obecna na tegorocznym Off Festivalu w Katowicach, tworząc specjalną strefę relaksu dla uczestników tego święta muzyki. W części gastronomicznej festiwalowiczów gościć...
2024-07-08

Wakacje na stacjach MOYA – promocja na drugiego hot-doga oraz nowy, lepszy skład parówek i bułek

Na stacje MOYA zawitała wakacyjna promocja na hot-dogi. Klienci korzystający z aplikacji Super MOYA, przy zakupie hot-doga automatycznie otrzymają kupon 50% zniżki na zakup kolejnego. Promocja...
2024-06-28

Wakacyjna podróż z MOYA – oszczędzaj na paliwie do 40 gr/l!

Rusza wakacyjna promocja dla klientów detalicznych stacji paliw MOYA. Już od 28 czerwca osoby korzystające z aplikacji Super MOYA będą mogły zaoszczędzić aż do 40 gr na litrze paliwa oraz do...
2024-06-21

Na stacjach MOYA rusza wielki wakacyjny konkurs „Podróż z MOYA”. Do wygrania ponad tysiąc atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na Bali

W te wakacje sieć stacji paliw MOYA zaprasza do wspólnej zabawy! Już od 21 czerwca rusza wyjątkowy konkurs „Podróż z MOYA”, w którym na uczestników czekają nagrody rzeczowe i vouchery, w...