2020-08-31

MOYA MISJA – nowa akcja lojalnościowa sieci MOYA ze SpongeBobem w roli głównej

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół.

Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach MOYA w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70%. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw MOYA w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe MOYA lub artykułów marki MOYA w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek MOYA). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – MOYA MISJA z rabatem nawet 70%. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
Program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim S A. Akcja wspiera fundację MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu MOYA MISJA przyczyni się do wsparcia działań fundacji.
– SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji MOYA i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – MOYA MISJA pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S A.
Akcja lojalnościowa SpongeBob MOYA MISJA będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

Ostatnie Aktualności

2024-04-15

Moya wraca na rajdowe odcinki z TVN Turbo Rally Team w sezonie 2024

Sieć stacji paliw MOYA kontynuuje współpracę z TVN Turbo Rally Team, wspierając rajdowe dążenia załogi Łukasza Byśkiniewicza i Daniela Siatkowskiego w nadchodzącym sezonie Rajdowych...
2024-04-04

Nowa stacja paliw MOYA w województwie warmińsko-mazurskim

Sieć MOYA powiększyła się o kolejną stację w województwie warmińsko-mazurskim. Nowy punkt w niebiesko-czerwonych barwach oferuje wysokiej jakości paliwo, klimatyczny koncept gastronomiczny...
2024-03-29

Mega promocje z okazji otwarcia nowej stacji MOYA w Chorzowie

W Chorzowie przy ul. 3 Maja 179 została otwarta nowa stacja paliw popularnej sieci MOYA. Obiekt oferuje benzynę PB95, olej napędowy ON i uszlachetniony ON MOYA Power, LPG oraz płyn AdBlue....
2024-03-26

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest...
2024-03-20

Sieć MOYA z dwoma nowymi stacjami paliw w Małopolsce

W województwie małopolskim sieć MOYA otworzyła dziś aż dwie nowe stacje. Oba punkty działają w modelu franczyzowym i mają jednego właściciela. Stacje oferują wysokiej jakości paliwo,...
2024-03-15

MOYA wspiera 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski i zaprasza do strefy relaksu

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny angażuje się w inicjatywy Fundacji „Maraton Warszawski”. Marka wesprze 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski, a uczestnicy biegu będą mogli...