2020-08-31

MOYA MISJA – nowa akcja lojalnościowa sieci MOYA ze SpongeBobem w roli głównej

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół.

Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach MOYA w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70%. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw MOYA w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe MOYA lub artykułów marki MOYA w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek MOYA). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – MOYA MISJA z rabatem nawet 70%. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
Program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim S A. Akcja wspiera fundację MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu MOYA MISJA przyczyni się do wsparcia działań fundacji.
– SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji MOYA i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – MOYA MISJA pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S A.
Akcja lojalnościowa SpongeBob MOYA MISJA będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

Ostatnie Aktualności

2025-10-16

Nowa stacja paliw MOYA w stolicy. Na start paliwo w super cenie 4,99 zł/l i rabat powrotny w weekend 1-2 listopada

W sobotę 18 października odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA. Obiekt położony jest przy al. Armii Krajowej 19, na warszawskim odcinku trasy S8 w kierunku Białegostoku. To...
2025-09-25

Butelki, parasole, części samochodów. Wolontariusze z MOYA sprzątali Wisłę

Ponad 400 kilogramów śmieci, osiem opon, elementy samochodowe, parasol plażowy, setki butelek, a nawet skorupa kokosa ze słomką. To bilans akcji sprzątania nad Wisłą w Ciszycy, w której...
2025-09-19

Nowa stacja paliw MOYA w Obłaczkowie. Na start paliwo w super cenie 4,99 zł/l!

W piątek 19 września odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji MOYA paliw w Obłaczkowie. To kolejny punkt polskiej sieci stacji paliw, która należy do trzech największych w kraju i liczy...
2025-09-04

Smak Włoch w trasie, nowa zapiekanka w ofercie Caffe MOYA

MOYA, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, konsekwentnie rozwija swoje menu w ramach konceptu gastronomicznego Caffe MOYA. Tym razem na kierowców i pasażerów czeka wyjątkowa nowość,...
2025.08.22

GK Anwim opublikowała raport niefinansowy za 2024 r.

GK Anwim, właściciel sieci stacji paliw MOYA, opublikowała raport niefinansowy za 2024 rok. Dokument podsumowuje najważniejsze inicjatywy zrealizowane w minionym roku, wskazując ich wpływ na...
2025-08-01

MOYA ruszyła z serią videopodcastów „Śladem profesjonalistów”

Jak wygląda praca osoby, która jako pierwsza pojawia się na miejscu wypadku? Co oznacza odpowiedzialność, gdy w grę wchodzi życie drugiego człowieka? Jaką rolę w działaniach ratowniczych...