2020-08-31

MOYA MISJA – nowa akcja lojalnościowa sieci MOYA ze SpongeBobem w roli głównej

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół.

Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach MOYA w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70%. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw MOYA w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe MOYA lub artykułów marki MOYA w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek MOYA). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – MOYA MISJA z rabatem nawet 70%. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
Program lojalnościowy SpongeBob – MOYA MISJA spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim S A. Akcja wspiera fundację MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu MOYA MISJA przyczyni się do wsparcia działań fundacji.
– SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji MOYA i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – MOYA MISJA pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S A.
Akcja lojalnościowa SpongeBob MOYA MISJA będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

Ostatnie Aktualności

2025-07-01

Wakacyjna promocja MOYA – paliwo taniej do 40 gr/l i ładowanie za 1,79 zł/kWh

MOYA, trzecia największa sieć paliwowa w Polsce, rusza z wakacyjną promocją. Już od 1 lipca na stacjach MOYA zatankujemy paliwo nawet do 40 groszy taniej za litr. Każdy klient będzie mógł...
2025-06-24

Gotówka zawsze pod ręką – usługa cashback na stacjach MOYA

23 czerwca ruszyła kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Organizatorem akcji jest Fundacja Polska Bezgotówkowa, a w gronie jej...
2025-06-18

Multienergetyczna karta flotowa MOYA firma ponownie doceniona w plebiscycie Fleet Derby

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny zdobyła prestiżową nagrodę w konkursie magazynu Fleet. W tegorocznej edycji plebiscytu Fleet Derby multienergetyczna karta MOYA firma została uznana za...
2025-06-18

Udany debiut Gosi Prus na szutrowych trasach Rajdu Polski

Wspierana m.in. przez markę MOYA, Gosia Prus wraz ze swoim pilotem Marcinem Lisickim ukończyli 81. Rajd Polski – jedną z najbardziej wymagających rund w krajowym kalendarzu rajdowym. W swoim...
2025-06-16

Nowa stacja paliw MOYA w Ciścu. Na start rabaty 50 gr/l paliwa oraz kawa i hot-dog za 1 zł

We wtorek 17 czerwca odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Ciścu. To nowoczesny obiekt zlokalizowany przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 101 – na trasie Węgierska...
2025-06-05

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór...