2012-07-17

MOYA Energia w puszce!

Nowy napój energetyczny MOYA Energia pod koniec lipca br. pojawi się w ofercie wszystkich stacji paliw sieci MOYA w Polsce. Jego sprzedaż wspierać będzie rajdowy Team Byśkiniewicz i Wisławski. 
Napój o smaku klasycznym, dostępny będzie w puszkach o pojemności 250 ml. Design opakowania wybrany został spośród kilku testowanych przez miesiąc na wybranych stacjach MOYA. Twarzą kampanii marketingowej na nośnikach reklamowych POS, wspierającą wprowadzenie produktu na rynek, będzie rajdowy Team w składzie: dziennikarz TVN Turbo Łukasz Byśkiniewicz jako kierowca oraz Maciej Wisławski na fotelu pilota. Cena detaliczna napoju wynosić będzie 2,49 zł.
Napój energetyczny MOYA Energia to samodzielny produkt, który wpisać jednak można w ustawiczny rozwój oferty spożywczo – gastronomicznej MOYA – mówi Monika Ostaszewska, kierownik działu marketingu sieci – Do naszych kącików gastronomicznych Caffe MOYA wprowadzamy gorące przekąski – kanapki, zapiekanki oraz dania obiadowe, wdrażamy też nowe ekspresy, z których kawa będzie jeszcze bardziej aromatyczna niż do tej pory. MOYA Energia jest doskonałym uzupełnieniem tej oferty, wpisując się jednocześnie w szeroką politykę wizerunkową MOYA, jej współpracę z TVN Turbo oraz dynamizm, widoczny chociażby w tempie rozwoju naszej sieci – kończy Monika Ostaszewska.

Ostatnie Aktualności

2025-05-16

MOYA i Fundacja Jednym Śladem razem dla bezpieczeństwa na drogach

MOYA kontynuuje współpracę z Fundacją Jednym Śladem. W ramach partnerstwa, sieć stacji paliw wesprze fundację w realizacji jej zadań statutowych, czyli działalności ratowniczej, transportu...
2025-04-28

Rajd Świdnicki: Udane otwarcie sezonu dla Gosi Prus wspieranej przez MOYA

Rajd Świdnicki, inaugurujący sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, zakończył się wielkim sukcesem dla zespołu Gosi Prus, wspieranego przez MOYA Stacja. Dzięki świetnej jeździe...
2025-04-25

MOYA pobiegnie z Fundacją Poland Business Run

Sieć stacji paliw MOYA dołącza do grona sponsorów Poland Business Run – największej charytatywnej sztafety biznesowej w Polsce. W ramach współpracy marka nie tylko aktywnie wesprze...
2025-04-25

MOYA i OPOLSAR: partnerstwo z misją w Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego

Ostatnia niedziela kwietnia to Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego – święto obchodzone od 2008 roku przez ratowników i ich czworonożnych partnerów na całym świecie. To symboliczny moment,...
2025-04-25

Zagłosuj na aplikacje mobilną Super MOYA w Konkursie PRODUKT ROKU 2025!

Czy jesteś gotowy na przygodę z innowacyjnymi rozwiązaniami? Nadszedł czas na Konkurs PRODUKT ROKU 2025! To wyjątkowy plebiscyt, który przyciąga uwagę wszystkich miłośników nowoczesnych...
2025-04-24

MOYA wspiera OSP Ratownictwo Wodne Gdynia – partnerstwo na rzecz bezpieczeństwa i odpowiedzialności społecznej

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – 3. największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – nawiązał współpracę z Ochotniczą Strażą Pożarną Ratownictwo Wodne...