2013-04-12

6 nowych stacji i 4 umowy w sieci MOYA

W pierwszym kwartale tego roku pracę w sieci MOYA rozpoczęły cztery nowe stacje partnerskie, dwie czekają na otwarcie, a z kolejnymi czterema podpisane zostały umowy franczyzowe. Sieć MOYA zapowiada kontynuację dynamicznej ekspansji w kolejnych miesiącach tego roku.
Dwie spośród nowych stacji położone są przy drogach krajowych – to obiekty w Jarosławiu (droga krajowa nr 4, woj. podkarpackie, wyjazd w kierunku Krakowa – planowane otwarcie w połowie maja) oraz działająca już stacja w Bargłowie Kościelnym (droga krajowa nr 61, woj. podlaskie, wyjazd z Augustowa w kierunku Łomży). Przy drogach wojewódzkich klientów obsługują już nowe stacje w podwarszawskim Lesznie (droga nr 580, woj. mazowieckie), w Dobrodzieniu (droga nr 901, woj. opolskie) oraz w Wierzbinku (droga nr 266, woj. wielkopolskie). Stacją miejską, chociaż położoną przy przechodzącej przez miasto drodze krajowej nr 16, jest nowy obiekt MOYA w Olsztynie (planowane otwarcie w połowie maja).
Sieć MOYA podpisała również umowy o współpracy z właścicielami stacji w Radzyniu Podlaskim (droga krajowa nr 63, woj. podlaskie), w Kole (stacja miejska, woj. wielkopolskie), w Skarżysku – Kamiennej (stacja miejska, woj. świętokrzyskie), oraz w Wartkowicach (w pobliżu zjazdu z autostrady A2, woj. łódzkie - to obiekt nowo budowany).   
„Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, kontynuujemy ekspansję sieci MOYA, by z końcem roku osiągnąć liczbę 100 obiektów. Nowe stacje powstały lub powstaną w bardzo rożnych regionach Polski, są wśród nich stacje nastawione na ruch tranzytowy jak i stacje miejskie – mówi Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim S.A., właściciela marki MOYA – Cieszą nas nie tylko nowe stacje, ale także fakt, że zdecydowana większość z nich skorzystała dodatkowo z sieciowego konceptu gastronomicznego Caffe MOYA. Ważne dla nas jest również  i to, że właściciele stacji oddają pod nasze skrzydła swoje kolejne obiekty” – dodaje Paweł Grzywaczewski.    
Sieć MOYA liczy obecnie 73 stacje, oferuje program rabatowy dla klientów indywidualnych MOYA VIP oraz program flotowy MOYA Firma, stacje obsługują również programy UTA, DKV oraz BZA (za wyjątkiem stacji flotowej w Słubicach). MOYA posiada własny koncept gastronomiczny Caffe MOYA, a właścicielom stacji zapewnia wynegocjowane rabaty centralne na sprzęt i wyposażenie stacji, programy redukujące koszty działalności, system szkoleń oraz stale rozszerzaną ofertę usług dodatkowych.

Ostatnie Aktualności

2025-07-01

Wakacyjna promocja MOYA – paliwo taniej do 40 gr/l i ładowanie za 1,79 zł/kWh

MOYA, trzecia największa sieć paliwowa w Polsce, rusza z wakacyjną promocją. Już od 1 lipca na stacjach MOYA zatankujemy paliwo nawet do 40 groszy taniej za litr. Każdy klient będzie mógł...
2025-06-24

Gotówka zawsze pod ręką – usługa cashback na stacjach MOYA

23 czerwca ruszyła kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Organizatorem akcji jest Fundacja Polska Bezgotówkowa, a w gronie jej...
2025-06-18

Multienergetyczna karta flotowa MOYA firma ponownie doceniona w plebiscycie Fleet Derby

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny zdobyła prestiżową nagrodę w konkursie magazynu Fleet. W tegorocznej edycji plebiscytu Fleet Derby multienergetyczna karta MOYA firma została uznana za...
2025-06-18

Udany debiut Gosi Prus na szutrowych trasach Rajdu Polski

Wspierana m.in. przez markę MOYA, Gosia Prus wraz ze swoim pilotem Marcinem Lisickim ukończyli 81. Rajd Polski – jedną z najbardziej wymagających rund w krajowym kalendarzu rajdowym. W swoim...
2025-06-16

Nowa stacja paliw MOYA w Ciścu. Na start rabaty 50 gr/l paliwa oraz kawa i hot-dog za 1 zł

We wtorek 17 czerwca odbędzie się uroczyste otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Ciścu. To nowoczesny obiekt zlokalizowany przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 101 – na trasie Węgierska...
2025-06-05

„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór...