Sieć stacji paliw MOYA zrealizowała swój ambitny plan i posiada ponad 200 stacji w niebieskich barwach. Realizacja strategicznego celu firmy pozwoliła jej wyznaczyć kolejny - do końca 2023 roku w ramach sieci MOYA ma pojawić się 350 stacji paliw.
MOYA, marka należąca do polskiej spółki ANWIM S.A., liczy już dokładnie 202 placówki z charakterystycznym ludzikiem na wiacie, z których 3 - decyzją właścicieli stacji - planują uruchomić sprzedaż w bieżącym miesiącu.
– Ubiegły rok możemy zaliczyć do bardzo udanych, ponieważ powiększyliśmy naszą sieć aż o 40 stacji! Cieszymy się tym bardziej, że nie tylko zrealizowaliśmy bardzo ambitny plan rozbudowy sieci, lecz również pozyskaliśmy nowego inwestora w postaci funduszu Enterprise Investors. Dodatkowe źródła finansowania pozwolą na dalszy intensywny rozwój w ciągu najbliższych 5 lat. Nasz sukces zawdzięczamy korzystnym warunkom współpracy z partnerami oraz efektywnej pracy całego zespołu w MOYA. W nadchodzącym roku, oprócz realizacji założeń, firma będzie świętowała dekadę działalności na polskim rynku – opowiada Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu Anwim SA.
MOYA to obecnie szósta największa sieć paliw w Polsce. Najbliższe plany sieci to 350 stacji do końca 2023 roku. Stacje sieci MOYA, obecne we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych i atrakcyjny program flotowy MOYA firma.