2019-08-05

Anwim S.A. rozpoczął współpracę z agencją public relations d*fusion communication

Anwim S.A., właściciel ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, wzmacnia swoje działania wizerunkowe.

W tym celu spółka nawiązała współpracę z agencją PR d*fusion communication, która odpowiedzialna będzie za wsparcie w zakresie prowadzenia biura prasowego oraz aktywności w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy podmiotami obowiązuje od 1 sierpnia 2019 r.
Działania na rzecz wzmocnienia naszego wizerunku są jednym z założeń strategii rozwoju spółki Anwim S.A. Skupiamy się przede wszystkim na rozszerzaniu zasięgu sieci stacji paliw MOYA oraz programu flotowego MOYA FIRMA, a także dalszemu udoskonalaniu oferty gastronomicznej i detalicznej w placówkach. Jesteśmy największym niezależnym operatorem, z najdynamiczniej rosnącą siecią stacji paliw w kraju. W komunikacji chcemy podkreślić atuty MOYA i pokazać nasz potencjał – twierdzi Monika Ostaszewska, Marketing Manager.
Do zadań agencji d*fusion communication należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych.
Anwim S.A. jest jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Spółka jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, które obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują one pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych: program flotowy MOYA FIRMA. Obecnie sieć składa się z 217 stacji, natomiast strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 punktów na terenie całego kraju.

Ostatnie Aktualności

2025-05-16

MOYA i Fundacja Jednym Śladem razem dla bezpieczeństwa na drogach

MOYA kontynuuje współpracę z Fundacją Jednym Śladem. W ramach partnerstwa, sieć stacji paliw wesprze fundację w realizacji jej zadań statutowych, czyli działalności ratowniczej, transportu...
2025-04-28

Rajd Świdnicki: Udane otwarcie sezonu dla Gosi Prus wspieranej przez MOYA

Rajd Świdnicki, inaugurujący sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, zakończył się wielkim sukcesem dla zespołu Gosi Prus, wspieranego przez MOYA Stacja. Dzięki świetnej jeździe...
2025-04-25

MOYA pobiegnie z Fundacją Poland Business Run

Sieć stacji paliw MOYA dołącza do grona sponsorów Poland Business Run – największej charytatywnej sztafety biznesowej w Polsce. W ramach współpracy marka nie tylko aktywnie wesprze...
2025-04-25

MOYA i OPOLSAR: partnerstwo z misją w Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego

Ostatnia niedziela kwietnia to Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego – święto obchodzone od 2008 roku przez ratowników i ich czworonożnych partnerów na całym świecie. To symboliczny moment,...
2025-04-25

Zagłosuj na aplikacje mobilną Super MOYA w Konkursie PRODUKT ROKU 2025!

Czy jesteś gotowy na przygodę z innowacyjnymi rozwiązaniami? Nadszedł czas na Konkurs PRODUKT ROKU 2025! To wyjątkowy plebiscyt, który przyciąga uwagę wszystkich miłośników nowoczesnych...
2025-04-24

MOYA wspiera OSP Ratownictwo Wodne Gdynia – partnerstwo na rzecz bezpieczeństwa i odpowiedzialności społecznej

Anwim S.A., właściciel marki MOYA – 3. największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce – nawiązał współpracę z Ochotniczą Strażą Pożarną Ratownictwo Wodne...