ANWIM S.A.
ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa

Adres do korespondencji:
ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa

Sekretariat:
tel: 22 496 00 00
fax: 22 496 00 03
e-mail: biuro@anwim.pl

BOK Flota: tel: 505 505 105

Dołącz do sieci

NIP 527-00-11-878
REGON 010404971
KRS nr 0000275176
BDO 000096200
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Sąd Gospodarczy XII Wydział
Kapitał zakładowy: 17.164.410 zł
Kapitał wpłacony: 17.164.410 zł

Formularz zapytaniowy
Wyślij zapytanie poprzez e-mail
2019-08-05

Anwim S.A. rozpoczął współpracę z agencją public relations d*fusion communication

Anwim S.A., właściciel ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, wzmacnia swoje działania wizerunkowe.

W tym celu spółka nawiązała współpracę z agencją PR d*fusion communication, która odpowiedzialna będzie za wsparcie w zakresie prowadzenia biura prasowego oraz aktywności w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy podmiotami obowiązuje od 1 sierpnia 2019 r.

- Działania na rzecz wzmocnienia naszego wizerunku są jednym z założeń strategii rozwoju spółki Anwim S.A. Skupiamy się przede wszystkim na rozszerzaniu zasięgu sieci stacji paliw MOYA oraz programu flotowego MOYA FIRMA, a także dalszemu udoskonalaniu oferty gastronomicznej i detalicznej w placówkach. Jesteśmy największym niezależnym operatorem, z najdynamiczniej rosnącą siecią stacji paliw w kraju. W komunikacji chcemy podkreślić atuty MOYA i pokazać nasz potencjał – twierdzi Monika Ostaszewska, Marketing Manager.

Do zadań agencji d*fusion communication należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych.

Anwim S.A. jest jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Spółka jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, które obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują one pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych: program flotowy MOYA FIRMA. Obecnie sieć składa się z 217 stacji, natomiast strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 punktów na terenie całego kraju.


2019 (51)
Październik (1)
Wrzesień (5)
Sierpień (3)
Lipiec (9)
Czerwiec (3)
Maj (9)
Kwiecień (9)
Marzec (3)
Luty (2)
Styczeń (7)
2018 (73)
Grudzień (8)
Listopad (6)
Październik (8)
Wrzesień (2)
Sierpień (4)
Lipiec (8)
Czerwiec (5)
Maj (4)
Kwiecień (11)
Marzec (4)
Luty (5)
Styczeń (8)
2017 (60)
Grudzień (5)
Listopad (6)
Październik (7)
Wrzesień (3)
Sierpień (4)
Lipiec (8)
Czerwiec (7)
Maj (6)
Kwiecień (4)
Marzec (4)
Luty (4)
Styczeń (2)
2016 (50)
Grudzień (6)
Listopad (4)
Październik (3)
Wrzesień (7)
Sierpień (9)
Lipiec (2)
Czerwiec (2)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (4)
Styczeń (1)
2015 (51)
Grudzień (3)
Listopad (7)
Październik (1)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (9)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (3)
Styczeń (3)
2014 (35)
Grudzień (3)
Listopad (3)
Październik (5)
Wrzesień (3)
Sierpień (1)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (3)
Kwiecień (3)
Marzec (2)
Luty (1)
Styczeń (2)
2013 (35)
Grudzień (3)
Listopad (2)
Październik (5)
Wrzesień (4)
Sierpień (3)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (2)
Kwiecień (2)
Marzec (1)
Luty (1)
Styczeń (3)
2012 (43)
Grudzień (3)
Październik (6)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (6)
Maj (6)
Kwiecień (3)
Marzec (4)
Styczeń (2)
2011 (27)
MAPA STACJI