ANWIM S.A.
ul. Ordona 1A, 01-237 Warszawa

Adres do korespondencji:
ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa

Sekretariat:
tel: 22 496 00 00
fax: 22 496 00 03
e-mail: biuro@anwim.pl

NIP 527-00-11-878
REGON 010404971
KRS nr 0000275176
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Sąd Gospodarczy XII Wydział
Kapitał zakładowy: 14.394.700 zł
Kapitał wpłacony: 14.394.700 zł

Formularz zapytaniowy
Wyślij zapytanie poprzez e-mail
2017-10-14

Wygraj dwa samochody i podziel się, z kim chcesz - Startuje wyjątkowa loteria na stacjach MOYA

Dziś na stacjach sieci MOYA w całej Polsce wystartowała jedyna w swoim rodzaju loteria, w której do wygrania są samochody Skoda Fabia oraz bony na paliwo. Wszystkie nagrody przyznawane będą podwójnie, a zwycięzca sam zadecyduje z kim podzieli się wygraną.

Loteria jest jednym z głównych elementów kampanii promocyjnej, która opiera się na idei dzielenia się radością z wygranej. Promocja na stacjach MOYA trwa od 2 października do 12 listopada bieżącego roku. W tym okresie, tankując na stacjach MOYA dowolne paliwo za minimum 100 złotych, klienci otrzymają kupony ze zdrapką-kodem, które służą do rejestracji w loterii. Spośród wszystkich kodów zarejestrowanych na stronie promocja.moyastacja.pl, w trakcie trwania promocji codziennie od poniedziałku do piątku losowane będą bony paliwowe 2x500 zł oraz odbędą się 3 losowania głównej wygranej (16 i 30 października  oraz 13 listopada) - dwóch samochodów Skoda Fabia. Łączna wartość nagród w loterii wynosi ponad 280 tys. złotych. Każdy ze zwycięzców sam wybiera z kim podzieli się nagrodą - wskazując wybraną osobę na etapie rejestracji kodu.

Główna korzyść z loterii to przede wszystkim gwarancja tankowania paliwa wysokiej jakości, potwierdzonej znakiem TankQ, oraz szansa na zdobycie nagród dodatkowych w postaci bonów paliwowych oraz nagród głównych - samochodów.

Szczegóły oraz regulamin akcji znajdują się na dedykowanej stronie promocja.moyastacja.pl

Na potrzeby akcji powstały spoty TV w kilku wariantach: 15, 30 i 60 sekund oraz billboardy sponsorskie budujące ogólnopolski wizerunek sieci stacji MOYA. Prowadzone są także szeroko zakrojone działania reklamowe w Internecie, a na urządzeniach mobilnych zastosowano precyzyjne geotargetowanie - do użytkowników w promieniu 30 km od wybranych stacji MOYA będą kierowane spersonalizowane kreacje.


2017 (48)
Październik (6)
Wrzesień (3)
Sierpień (4)
Lipiec (8)
Czerwiec (7)
Maj (6)
Kwiecień (4)
Marzec (4)
Luty (4)
Styczeń (2)
2016 (50)
Grudzień (6)
Listopad (4)
Październik (3)
Wrzesień (7)
Sierpień (9)
Lipiec (2)
Czerwiec (2)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (4)
Styczeń (1)
2015 (51)
Grudzień (3)
Listopad (7)
Październik (1)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (9)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (3)
Styczeń (3)
2014 (35)
Grudzień (3)
Listopad (3)
Październik (5)
Wrzesień (3)
Sierpień (1)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (3)
Kwiecień (3)
Marzec (2)
Luty (1)
Styczeń (2)
2013 (35)
Grudzień (3)
Listopad (2)
Październik (5)
Wrzesień (4)
Sierpień (3)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (2)
Kwiecień (2)
Marzec (1)
Luty (1)
Styczeń (3)
2012 (43)
Grudzień (3)
Październik (6)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (6)
Maj (6)
Kwiecień (3)
Marzec (4)
Styczeń (2)
2011 (27)
MAPA STACJI