ANWIM S.A.
ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa

Adres do korespondencji:
ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa

Sekretariat:
tel: 22 496 00 00
fax: 22 496 00 03
e-mail: biuro@anwim.pl

BOK Flota: tel: 505 505 105

Dołącz do sieci

NIP 527-00-11-878
REGON 010404971
KRS nr 0000275176
BDO 000096200
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Sąd Gospodarczy XII Wydział
Kapitał zakładowy: 17.164.410 zł
Kapitał wpłacony: 17.164.410 zł

Formularz zapytaniowy
Wyślij zapytanie poprzez e-mail
Oferta franczyzowa

Dlaczego warto przystąpić do sieci stacji paliw MOYA?

Partnerom zapewniamy indywidualne zasady współpracy dopasowane do oczekiwań i możliwości obu stron. W ramach współpracy, oprócz wsparcia biznesowego opartego na naszym doświadczeniu, zapewniamy szereg świadczeń:

  • ATRAKCYJNE WARUNKI ZAKUPU PALIW: jakość paliw oferowanych na stacjach MOYA gwarantowana jest przez program badawczy TankQ.

  • ROZPOZNAWALNE LOGO: kreatywność, elegancja, klasyka, spokój, zaufanie – to tylko nieliczne z wymienianych dobrych skojarzeń związanych z klasycznym, niebieskim kolorem, dominującym w logo i wizualizacji marki MOYA

  • PARTNERSKIE WSPARCIE: doświadczeni specjaliści i konsultanci biznesowi oferują pomoc i wsparcie w prowadzeniu biznesu już od początku współpracy.

  • KONKURENCYJNA, PRZYCIĄGAJĄCA KLIENTÓW OFERTA: ciekawe promocje i atrakcyjne akcje lojalnościowe, dostępne tylko w sieci stacji paliw MOYA.

  • PROGRAM FLOTOWY MOYA FIRMA: możliwość powiększenia portfela klienta stacji paliw.

  • KONKURENCYJNY SYSTEM ROZLICZEŃ: gwarantujący solidną podstawę, kredyty kupieckie, odroczone terminy płatności i dający możliwość rozwoju w zależności od Twojego zaangażowania i realizowanych obrotów.

  • KONCEPT KAWIARNIANO-GASTRONOMICZNY CAFFE MOYA: aby stacja paliw była czymś więcej niż miejscem tankowania pojazdów! Wiemy, jak ważna oferta gastronomiczna i że to właśnie wysokiej jakości produkty oferowane w Caffe MOYA sprawiają, że nasze stacje są tak często wybierane przez kierowców.

  • UMEBLOWANY I W PEŁNI WYPOSAŻONY SKLEP: aby Twoi klienci znaleźli w nim wszystko, czego potrzebują w podróży lub drodze do pracy.

  • WSPARCIE MARKETINGOWE: ogólnopolskie kampanie reklamowe, programy lojalnościowe i pakiet działań promocyjnych dostosowany do oczekiwań grupy docelowej.

  • PLATFORMA ZAKUPOWA: rabaty centralne i dedykowana platforma zakupowa pozwalają na efektywne zarządzanie stacją.

  • PROGRAM RABATOWY MOYA VIP: gwarancja niższej ceny paliwa przy każdym tankowaniu.

  • MOYA AKADEMIA ROZWOJU: program szkoleń dla pracowników i właścicieli stacji, teoretycznie i praktycznie przygotowujący do prowadzenia biznesu i efektywnej sprzedaży.

  • ON MOYA POWER: uszlachetniony diesel na wszystkie warunki pogodowe.

REBRANDING

Wygląd stacji ma ogromny wpływ na decyzję Kierowcy o skorzystaniu z danej placówki. Dlatego proponujemy naszym partnerom wsparcie w procesie zmiany barw, a tym samym zewnętrznego wizerunku obiektu pod znakiem rozpoznawalnej marki. Zadbany, schludny podjazd to swoista wizytówka stacji. Elegancki, sieciowy wygląd zachęca Klientów do wizyty, a oferta stacji sprawia, że wracają.

NA STACJI MOYA

NA ZEWNĄTRZ

Pierwsze wrażenie jest decydujące. Rozpoznawalna marka, nowoczesny i dobrze oświetlony budynek oraz zadbana i estetyczna przestrzeń budzą zaufanie Kierowców. Dlatego wszystkie obiekty w sieci MOYA budujemy lub dostosowujemy do najwyższych standardów opartych na szczegółowo opracowanej identyfikacji wizualnej.

I W ŚRODKU

Wnętrza stacji MOYA projektowane są z uwzględnieniem wszelkich detali. Zarówno Partnerzy jak i Klienci doceniają jednolity wygląd sklepów i konceptów gastronomicznych Caffe MOYA. Zachowanie spójności umożliwiają proponowane przez nas meble własnego designu, które zapewniają jednocześnie maksymalną swobodę aranżacji przestrzeni sklepowej, niezależnie od jej metrażu. Całość dopełniają nowoczesne wzornictwo i ujednolicony ubiór pracowników.

PRODUKTY Z LOGO MOYA

Wysokiej jakości produkty sklepowe z logo MOYA stanowią źródło dodatkowych zysków dla właścicieli stacji. W ofercie znajduje się popularny napój energetyczny MOYA Energia, przyjazne dla środowiska płyny do spryskiwaczy w wersji letniej i zimowej, a także zapalniczki i zawieszki zapachowe. Asortyment sklepowy marki własnej jest stale rozwijany o kolejne, dobrze rotujące produkty.

CAFFE MOYA

Koncepcja Caffe MOYA zakłada widoczne oznakowanie strefy gastronomicznej zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz stacji. Rozpoznawalny, pozytywnie kojarzony logotyp umieszczony na pylonie, podświetlony kaseton nad wejściem do sklepu, baner, tablica reklamowa i inne nośniki gwarantują, że każdy kierowca bez trudu rozpozna, że na tej stacji może liczyć na pyszną kawę i sycące przekąski. Caffe MOYA to także nowoczesna, pasująca do wnętrza stacji linia mebli gastronomicznych, która doskonale sprawdza się na dużych i mniejszych stacjach.

Koncept Caffe MOYA oferuje klientom smaczne, ciepłe przekąski na drogę: hot dogi, zapiekanki, panini i ciastka. Kawa przygotowywana jest w profesjonalnych ekspresach, ze starannie wyselekcjonowanych ziaren. Dzięki współpracy z centralnym dostawcą na wszystkich stacjach przekąski zachowują, zawsze ten sam, doskonały smak. Oferta Caffe MOYA została opracowana i jest modyfikowana na bieżąco tak, by zapewnić wysoką rotację, satysfakcjonujące marże, dywersyfikację dochodów, a przede wszystkim dodatkowe zyski dla właściciela stacji.

 

WSPARCIE DLA PARTNERÓW

Wspólne doskonalenie

W sieci stacji paliw MOYA wierzymy, że bez samodoskonalenia stalibyśmy w miejscu, dlatego wprowadziliśmy i z sukcesami kontynuujemy projekt „MOYA Akademia Rozwoju”. To prowadzona przez Dział Szkoleń platforma, służąca do dzielenia się wiedzą i umiejętnościami z obszarów standardów sieci, profesjonalnej obsługi klienta, aktywnej sprzedaży czy zarządzania stacją. Uczestnicy projektów szkoleniowych pozyskują wiedzę za pomocą platformy multimedialnej oraz materiałów wideo. W Akademii Rozwoju stawiamy na praktyczną wiedzę, dzięki której każdy pracownik, niezależnie od pełnionej funkcji, będzie miał rzeczywisty wpływ na sukces stacji.

W naszej strategii prowadzenia biznesu niezwykle ważna jest częsta i otwarta forma komunikacji m.in. z osobami, które odpowiadają za personel zatrudniony na stacji – kierownikami, właścicielami, ajentami. Aby efektywnie zarządzać oczekiwaniami i pozostać w stałym kontakcie z zespołem, nawet wówczas gdy występują ograniczone możliwości spotkań bezpośrednich, komunikację bezpośrednią równoważymy komunikacją zdalną, za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi internetowych. Używamy jednego standardu komunikacji, obowiązującego na wszystkich stacjach sieci i dla wszystkich pracowników administracyjnych Anwim S.A. Wdrożone rozwiązania są nie tylko jest w pełni efektywne, ale zapewniają również bezpieczeństwo cyfrowe.

TAJEMNICZY KLIENT

Program anonimowej, obiektywnej oceny stacji i jej załogi realizowany jest we wszystkich placówkach MOYA. Dzięki opiniom przekazywanym nam przez tajemniczych klientów przygotowujemy system szkoleń kadry, dzięki któremu podpowiadamy, jak zyskać nowych i zatrzymać dotychczasowych klientów. Po zakończeniu programu, najlepsze stacje otrzymują nagrody finansowe.

DORADZTWO

Kierownicy Operacyjni Regionów w sieci MOYA to eksperci, którzy sami przebyli drogę od kasjera do kierownika stacji. Każdy z nich jest swoistym opiekunem stacji w przypisanych im regionach. Ich zadaniem jest wsparcie, pomoc, doradztwo oraz szkolenia dla właścicieli i pracowników stacji. KOR-owie regularnie odwiedzają stacje, omawiają pojawiające się trudności i wskazują rozwiązania. Doradzają jak ograniczyć zbędne wydatki i uzyskać lepszą rentowność stacji, służą swoją radą przy rekrutacji nowych pracowników, doborze dostawców czy prowadzeniu rozmów z kontrahentami.

AMBASADOR MARKI MOYA

Program ambasadorski został stworzony w celu promowania dobrych praktyk dotyczących prowadzenia i rozwoju stacji paliw MOYA wśród franczyzobiorców. Stacje wybierane są ze względu na wysoki poziom realizowanych procesów (sprzedaży produktów i usług, zatowarowania), obsługę klienta i działania marketingowe. Ambasadorzy wybierani są na 12 miesięcy.

RABATY CENTRALNE I DEDYKOWANA PLATFORMA ZAKUPOWA

Nasi partnerzy biznesowi uzyskują najkorzystniejsze warunki umów na dostawy produktów i usług poprzez współpracę z Działem Projektów i Zakupów Centralnych MOYA. Dzięki mocy zakupowej sieci MOYA, nasi partnerzy mogą skorzystać m.in. z preferencyjnych cen zakupu energii elektrycznej, zakupu lub modernizacji infrastruktury stacyjnej czy obniżonych prowizji pobieranych od płatności kartą. Platforma zakupowa online, stworzona wraz z głównym dostawcą asortymentu sklepowego, pozwala sprawnie zamawiać produkty oraz materiały marketingowe na wewnętrzny użytek stacji.

ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW

Organizujemy szereg inicjatyw, które mają angażować pracowników stacji, a w efekcie przekładać się na wyższe obroty placówki. Cykliczne i okazjonalne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, realizowane samodzielnie lub wspólnie z innymi markami, integrują załogę i motywują do wspólnego osiągania coraz lepszych wyników.

 

ZAINTERESOWANYCH NASZĄ OFERTĄ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

MAPA STACJI