ANWIM S.A.
ul. Ordona 1A, 01-237 Warszawa

Adres do korespondencji:
ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa

Sekretariat:
tel: 22 496 00 00
fax: 22 496 00 03
e-mail: biuro@anwim.pl

NIP 527-00-11-878
REGON 010404971
KRS nr 0000275176
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Sąd Gospodarczy XII Wydział
Kapitał zakładowy: 14.394.700 zł
Kapitał wpłacony: 14.394.700 zł

Formularz zapytaniowy
Wyślij zapytanie poprzez e-mail
Oferta franczyzowa

Partnerom zapewniamy indywidualne zasady współpracy dopasowane do oczekiwań i możliwości obu stron. W ramach współpracy, oprócz wsparcia biznesowego opartego na naszym doświadczeniu, zapewniamy szereg świadczeń:

REBRANDING

Wygląd stacji ma ogromny wpływ na decyzję Kierowcy o skorzystaniu z danej placówki. Dlatego proponujemy naszym partnerom wsparcie w procesie zmiany barw, a tym samym zewnętrznego wizerunku obiektu pod znakiem rozpoznawalnej marki. Zadbany, schludny podjazd to swoista wizytówka stacji. Elegancki, sieciowy wygląd zachęca Klientów do wizyty, a oferta stacji sprawia, że wracają.

NA STACJI MOYA

NA ZEWNĄTRZ
Pierwsze wrażenie jest decydujące. Rozpoznawalna marka, nowoczesny i dobrze oświetlony budynek oraz zadbana i estetyczna przestrzeń budzą zaufanie Kierowców. Dlatego wszystkie obiekty w sieci MOYA budujemy lub dostosowujemy do najwyższych standardów opartych na szczegółowo opracowanej identyfikacji wizualnej.

I W ŚRODKU
Wnętrza stacji MOYA projektowane są z uwzględnieniem wszelkich detali. Zarówno Partnerzy jak i Klienci doceniają jednolity wygląd sklepów i konceptów gastronomicznych Caffe MOYA. Zachowanie spójności umożliwiają proponowane przez nas meble własnego designu, które zapewniają jednocześnie maksymalną swobodę aranżacji przestrzeni sklepowej, niezależnie od jej metrażu. Całość dopełniają nowoczesne wzornictwo i ujednolicony ubiór pracowników.

PRODUKTY Z LOGO MOYA
Wysokiej jakości produkty sklepowe z logo MOYA stanowią źródło dodatkowych zysków dla właścicieli stacji. W ofercie znajduje się popularny napój energetyczny MOYA Energia, przyjazne dla środowiska płyny do spryskiwaczy w wersji letniej i zimowej, a także zapalniczki i zawieszki zapachowe. Asortyment sklepowy marki własnej jest stale rozwijany o kolejne, dobrze rotujące produkty.

CAFFE MOYA
Koncepcja CAFFE MOYA zakłada widoczne oznakowanie strefy gastronomicznej zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz stacji. Rozpoznawalny, pozytywnie kojarzony logotyp umieszczony na pylonie, podświetlony kaseton nad wejściem do sklepu, baner, tablica reklamowa i inne nośniki gwarantują, że każdy kierowca bez trudu rozpozna, że na tej stacji może liczyć na pyszną kawę i sycące przekąski. CAFFE MOYA to także nowoczesna, pasująca do wnętrza stacji linia mebli gastronomicznych, która doskonale sprawdza się na dużych i mniejszych stacjach.

Koncept CAFFE MOYA oferuje klientom smaczne, ciepłe przekąski na drogę: hot dogi, zapiekanki, panini i ciastka. Kawa przygotowywana jest w profesjonalnych ekspresach, ze starannie wyselekcjonowanych ziaren. Dzięki współpracy z centralnym dostawcą na wszystkich stacjach przekąski zachowują, zawsze ten sam, doskonały smak. Oferta CAFFE MOYA została opracowana i jest modyfikowana na bieżąco tak, by zapewnić wysoką rotację, satysfakcjonujące marże, dywersyfikację dochodów, a przede wszystkim dodatkowe zyski dla właściciela stacji.

WSPARCIE DLA PARTNERÓW

SZKOLENIA
Posiadamy własny dział szkoleń, jednak przy konstruowaniu programu wdrożenia pracowników korzystamy z usług najlepszych firm szkoleniowych. Niedawno uruchomiliśmy również platformę e-learningową, dzięki której cała wiedza na temat standardów i funkcjonowania sieci dostępna jest na wyciągnięcie ręki. Szkolenia dla Partnerów i ich pracowników zakładają takie obszary jak wprowadzenie w standardy sieci, profesjonalna obsługa klienta, aktywna sprzedaż, zarządzanie stacją, radzenie sobie w trudnych sytuacjach. W naszych szkoleniach stawiamy na praktyczne aspekty, dzięki którym każdy pracownik ma rzeczywisty wpływ na podniesienie obrotów stacji.

TAJEMNICZY KLIENT
Program anonimowej i obiektywnej oceny stacji oraz jej załogi realizowany jest we wszystkich placówkach. Informacje uzyskane w trakcie profesjonalnych audytów pokazują zarówno mocne strony danej placówki, jak i te nad którymi warto jeszcze popracować. Na podstawie przekazanych ocen przygotowujemy wraz ze specjalistami system szkoleń kadry nastawiony na ciągłą poprawę osiąganych wyników. Uczymy jak zyskać nowych i zatrzymać dotychczasowych klientów. Program Tajemniczy Klient przeprowadzany jest w formie wewnętrznego konkursu, a najlepsze stacje po jego zakończeniu otrzymują nagrody pieniężne.

DORADZTWO
Kierownicy Operacyjni Regionów w sieci MOYA to eksperci, którzy sami przebyli drogę od kasjera do kierownika stacji. Każdy z nich jest swoistym opiekunem stacji w przypisanych im regionach. Ich zadaniem jest wsparcie, pomoc, doradztwo oraz szkolenia dla właścicieli i pracowników stacji. KOR-owie regularnie odwiedzają stacje, omawiają pojawiające się trudności i wskazują rozwiązania. Doradzają jak ograniczyć zbędne wydatki i uzyskać lepszą rentowność stacji, służą swoją radą przy rekrutacji nowych pracowników, doborze dostawców czy prowadzeniu rozmów z kontrahentami.

RABATY CENTRALNE I DEDYKOWANA PLATFORMA ZAKUPOWA
Dział Projektów i Zakupów Centralnych negocjuje dla Partnerów sieci MOYA najkorzystniejsze warunki umów z dostawami produktów i usług. Dzięki umowom centralnym Partnerzy sieci MOYA skorzystać mogą m.in. z preferencyjnych cen zakupu energii elektrycznej, korzystnych warunków zakupu lub modernizacji infrastruktury stacyjnej czy obniżonych prowizji pobieranych od płatności kartą. We współpracy z głównym dostawcą asortymentu sklepowego uruchomiliśmy dedykowaną platformę zakupową, która umożliwia zarówno zamawianie produktów do sprzedaży jak i materiałów reklamowych i marketingowych na wewnętrzny użytek stacji.

ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW
Organizujemy szereg inicjatyw, które mają angażować pracowników stacji, a w efekcie przekładać się na wyższe obroty placówki. Cykliczne i okazjonalne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, realizowane samodzielnie lub wspólnie z innymi markami, integrują załogę i motywują do wspólnego osiągania coraz lepszych wyników.

MAPA STACJI