ANWIM S.A.
ul. Ordona 1A, 01-237 Warszawa

Adres do korespondencji:
ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa

Sekretariat:
tel: 22 496 00 00
fax: 22 496 00 03
e-mail: biuro@anwim.pl

NIP 527-00-11-878
REGON 010404971
KRS nr 0000275176
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Sąd Gospodarczy XII Wydział
Kapitał zakładowy: 14.394.700 zł
Kapitał wpłacony: 14.394.700 zł

Formularz zapytaniowy
Wyślij zapytanie poprzez e-mail
2015-03-10

Wiosenny rozruch z marką Diadora

18 marca na stacjach benzynowych sieci Moya startuje program kolekcjonerski dla fanów sportu i włoskiego designu.


Zasady udziału w zabawie są proste - każde wydane 10 zł na produkty z Caffe Moya lub z logo Moya, bądź 50 zł wydane na tankowanie lub zakupy w sklepie, oznaczać będzie 1 punkt dodany do karty kolekcjonerskiej (w przypadku floty przelicznik to 200 zł = 1 pkt). Po uzbieraniu odpowiedniej ilości naklejek, osoby biorące udział w programie wymienią kartę na wybraną nagrodę, uiszczając dopłatę w wysokości zależnej od ilości zebranych punktów. Na klientów stacji Moya czekają polary, bluzy z kapturem, ręczniki, torby sportowe, zegarki i bidony.


Diadora, której produkty znajdą się w katalogu programu, to wywodząca się z Włoch ekskluzywna marka odzieży sportowej. Jej ambasadorami są m.in. legendarny sędzia piłkarski Pierluigi Collina, piłkarski bohater narodowy Italii - Roberto Baggio, tytan niemieckiego tenisa Boris Becker czy też trzykrotny mistrz Formuły 1, Austriak Niki Lauda.


Sportową akcję sieć Moya realizuje we współpracy z Eu.promotions, jedną z największych firm dostarczających programy kolekcjonerskie dla sieci spożywczych oraz sieci stacji paliw w Europie.


- Wdrażane przez nas innowacyjne i skuteczne mechanizmy pozwalają wyznaczać ambitne cele. A są nimi wzrost sprzedaży, wzrost częstotliwości zakupów oraz lojalność konsumentów względem marki klienta – mówi Jan Haufa, reprezentant Eu.promotions w Polsce. – Jesteśmy przekonani, że takie efekty przyniesie wspólnie realizowana akcja. Cenimy doświadczenie naszego Partnera i widzimy profesjonalne przygotowanie akcji, nie wątpimy zatem w sukces wspólnego przedsięwzięcia – dodaje Paweł Grzywaczewski, wiceprezes spółki Anwim S.A., która jest właścicielem sieci Moya.


2017 (57)
Grudzień (2)
Listopad (6)
Październik (7)
Wrzesień (3)
Sierpień (4)
Lipiec (8)
Czerwiec (7)
Maj (6)
Kwiecień (4)
Marzec (4)
Luty (4)
Styczeń (2)
2016 (50)
Grudzień (6)
Listopad (4)
Październik (3)
Wrzesień (7)
Sierpień (9)
Lipiec (2)
Czerwiec (2)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (4)
Styczeń (1)
2015 (51)
Grudzień (3)
Listopad (7)
Październik (1)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (9)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (3)
Styczeń (3)
2014 (35)
Grudzień (3)
Listopad (3)
Październik (5)
Wrzesień (3)
Sierpień (1)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (3)
Kwiecień (3)
Marzec (2)
Luty (1)
Styczeń (2)
2013 (35)
Grudzień (3)
Listopad (2)
Październik (5)
Wrzesień (4)
Sierpień (3)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (2)
Kwiecień (2)
Marzec (1)
Luty (1)
Styczeń (3)
2012 (43)
Grudzień (3)
Październik (6)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (6)
Maj (6)
Kwiecień (3)
Marzec (4)
Styczeń (2)
2011 (27)
MAPA STACJI