ANWIM S.A.
ul. Ordona 1A, 01-237 Warszawa

Adres do korespondencji:
ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa

Sekretariat:
tel: 22 496 00 00
fax: 22 496 00 03
e-mail: biuro@anwim.pl

NIP 527-00-11-878
REGON 010404971
KRS nr 0000275176
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Sąd Gospodarczy XII Wydział
Kapitał zakładowy: 14.394.700 zł
Kapitał wpłacony: 14.394.700 zł

Formularz zapytaniowy
Wyślij zapytanie poprzez e-mail
2013-05-14

MOYA Złocieniec Złotą Stacją 2013!

Stacja MOYA w Złocieńcu, należąca do firmy Danpol, zwyciężyła w zorganizowanym przez Polską Izbę Paliw Płynnych konkursie Złota Stacja 2013. Tytuł i nagrodę przyznano podczas XX Międzynarodowych Targów Stacja Paliw.


W ogłoszonym przez PIPP konkursie wzięły udział wybrane stacje uczestniczące w programie jakościowym Złota Kropla, oferujące wysokiej jakości paliwo i usługi. Zwycięzcę wyłonili klienci, oddając swój głos za pomocą ankiet dostępnych na stacjach paliw zgłoszonych do Konkursu, oraz przez internet.  


O receptę na sukces zapytaliśmy właściciela firmy Danpol, Andrzeja Daniłowicza – Kluczem jest tutaj odpowiednia motywacja pracowników, ale też nadzór nad ich pracą. Prawidłowe funkcjonowanie stacji wymaga dużego zaangażowania własnego czasu, pomocne są także szkolenia pracowników i kontrole rezultatów w rodzaju badań Tajemniczego Klienta – tłumaczy Andrzej Daniłowicz, dodając – Zdobyty tytuł Złotej Stacji 2013 jest dowodem na to, że nasza praca przynosi wyniki. Ale nagroda ta jest dla nas także pozytywną motywacją do dalszych starań – dodaje.


Stacja MOYA w Złocieńcu położona jest przy drodze krajowej nr 20, trasie łączącej Pomorze Zachodnie z Pomorzem Gdańskim. Stacja prowadzi sprzedaż wszystkich rodzajów paliwa:  95, 98, ON i LPG. W sklepie nabyć można artykuły spożywcze i drobne akcesoria samochodowe. Obecny tam kącik Caffe MOYA zachęca klientów  do zamówienia aromatycznej kawy, smacznych hot dogów i zapiekanek. Do dyspozycji klientów pozostaje kompresor i odkurzacz. Stacja dysponuje dużym parkingiem dla samochodów osobowych i ciężarowych. Czynna jest całą dobę, a jej załoga, co podkreślali w ankietach zadowoleni klienci, jest zawsze życzliwa.         


2017 (57)
Grudzień (2)
Listopad (6)
Październik (7)
Wrzesień (3)
Sierpień (4)
Lipiec (8)
Czerwiec (7)
Maj (6)
Kwiecień (4)
Marzec (4)
Luty (4)
Styczeń (2)
2016 (50)
Grudzień (6)
Listopad (4)
Październik (3)
Wrzesień (7)
Sierpień (9)
Lipiec (2)
Czerwiec (2)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (4)
Styczeń (1)
2015 (51)
Grudzień (3)
Listopad (7)
Październik (1)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (9)
Maj (5)
Kwiecień (4)
Marzec (3)
Luty (3)
Styczeń (3)
2014 (35)
Grudzień (3)
Listopad (3)
Październik (5)
Wrzesień (3)
Sierpień (1)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (3)
Kwiecień (3)
Marzec (2)
Luty (1)
Styczeń (2)
2013 (35)
Grudzień (3)
Listopad (2)
Październik (5)
Wrzesień (4)
Sierpień (3)
Lipiec (4)
Czerwiec (5)
Maj (2)
Kwiecień (2)
Marzec (1)
Luty (1)
Styczeń (3)
2012 (43)
Grudzień (3)
Październik (6)
Wrzesień (5)
Sierpień (4)
Lipiec (4)
Czerwiec (6)
Maj (6)
Kwiecień (3)
Marzec (4)
Styczeń (2)
2011 (27)
MAPA STACJI