Pointer Profil ogólnodostępny
Aktualności ON MOYA Power Program TankQ Produkty MOYA Stacje MOYA Caffe MOYA LINK 4 Kariera Kontakt Dla Partnerów
A A A kontrast
Dział KOR
Zdjęcie główne

Sieć stacji paliw MOYA wzmacnia dział Kierowników Operacyjnych Regionów. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, wspieramy właścicieli stacji, by wspólnie odnieść rynkowy sukces – mówi Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu. MOYA zapowiada dalszy rozwój tego działu.


Głównymi zadaniami kierownika operacyjnego regionu są pomoc, doradztwo i szkolenia dla właścicieli i pracowników stacji zrzeszonych w sieci Moya – tłumaczy Paweł Ciężkowski, jeden z kierowników operacyjnych– Jesteśmy po to, by wesprzeć naszych Partnerów w organizowaniu pracy stacji paliw jako miejsca przyjaznego klientom. Dział KOR to jakby łącznik pomiędzy siecią a poszczególnymi stacjami, to my przekazujemy ważne informacje właścicielom stacji, to my także ich opinie, pomysły i uwagi przedstawimy w centrali Moya – dodaje Paweł Ciężkowski.  


Kierownicy operacyjni regularnie odwiedzają stacje w sieci Moya, omawiają wszelkie problemy i trudności z personelem i właścicielami stacji, wskazując optymalny sposób ich rozwiązania. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, znajomości rynku i klienta,  potrafią obiektywnie przeanalizować sytuację każdej stacji, wskazać jej mocniejsze i słabsze punkty. Kierownicy podpowiadają, jaki kierunek rozwoju biznesu wybrać, jak osiągnąć wysokie standardy obsługi klienta, ograniczyć zbędne wydatki i uzyskać lepszą rentowność stacji. Partner sieci Moya zawsze może liczyć na doradztwo kierownika także w takich sprawach jak rekrutacja nowych pracowników, dobór dostawców, prowadzenie relacji z klientami, także z tymi trudnymi, kierownik może również przyjechać na stację, przypatrywać się jej codziennej pracy i na bieżąco udzielać cennych wskazówek.  

 

Numery telefonów i adresy mailowe kierowników opercyjnych znaleść można w zakładce Kontakt.